Ik zit er gigantisch mee, ben nogal een pussy tegenover mijn werkgever, misschien ook wel mijn eigen schuld.
Ik werk vanaf 08-09-08 in een supermarkt, Plus Sandur, die dus in Parc Sandur zit. Hier hebben wij een enorm vriendelijke (
) bazin. Ik begon met een 24 uren contract, kon nooit wat verkeerd doen en heb 2 keer gehoord dat ik wat moest gaan zoeken om te doen, omdat ik anders alleen maar dom zat. Per 1 december heb ik een 32 uur contract gekregen, met de voorwaarde dat ik meer deed in de uren dat ik werkte. ( Naja, ik kon alleen alles doen wat dicht bij de kassa's in de buurt is, als dat klaar was had ik niks meer
) Prima, ik ging accoord en had een 32 uurs contract. Direct begon het gezeur eigenlijk al, eerste week werd ik netjes 32 uur ingepland, daarna steeds 24, 26, 28, 30, 18, of noem het maar op, maar in ieder geval GEEN 32 uur. Hierdoor heb ik dus gigantisch veel ( geloof ik ) min-uren opgebouwd. Eind vorige maand heb ik te horen gekregen dat mijn contract niet werd verlengd, omdat ze 'heel' ontevreden over mij was. Ik was niet klantvriendelijk ( terwijl ik hiervoor in een kledingwinkel heb gewerkt. . . .
) enz. In totaal heb ik maar 3, misschien 4 weken echt 32 uur gewerkt. Nu is het bijna mijn laatste dag ( volgende week vrijdag ) en wordt ik ineens 38 uur (!!!!!!!) ingepland. Kwam ze er laatst ook doodleuk aanlopen met haar #%&)#@! hoofd: "Aan het eind van de rit worden je min-uren verrekend." Oftewel: Ik mag alles straks terug gaan betalen! Heb het al aan veel mensen gevraagd en die zeggen allemaal stuk voor stuk; Bestaat niet dat je dat terug moet betalen. En al helemaal niet omdat het niet mijn schuld is.
Zijn dus nu van plan mijn vakantiedagen op te nemen voor volgende week, heb er absoluut geen zin meer in zo. Kon niet eens vrij krijgen volgende week om 2 dagen mee te lopen op mijn nieuwe werk.
Wat vinden jullie hiervan? Verkeerd bezig of...?
Zit echt in een dipje.

, hebben mij ook genoeg gepest