Ik vervang moemnteel mijn collega die morgen terug komt van zwangerschapsverlof. Mijn contract kon verlengd worden maar mijn teamleider vind dat ik een gebrek aan initiatief nemen heb en heeft besloten dit dus niet te doen..
Maar ik ben zo gefrustreerd he.. Ik heb echt mijn schouders eronder gestoken hier. Ik zit hier elke ochtend om half 9 terwijl mijn collega's (waaronder 1 die haar contract dus wel verlengd wordt..) pas rond 9en binnendruppelen. En die ene waar het dus bij verlengd wordt gaat wel mooi om 5 uur weer naar huis hoor! Oh en ze nemen ook nog eens een uur pauze terwijl ik eten haar in de kantine en dan ondertussen hier nog de telefoon oppak... We hebben een certificaat gekregen omdat onze bereikbaarheid zo goed is. Goh, door wie zou dat nou komen?!!
Nu komt morgen dus mijn collega terug en ja hoor ik wordt van mijn plek afgeknalt en mag fijn op een laptop werken waarbij ik geen toegang tot het systeem heb en dus fijn de hele dag aan verslagen mag gaan werken..
Het liefste zou ik nu al op willen stappen, maar ik heb nog steeds geen andere baan.. De banenmarkt is niet bepaald gunstig nu...
Ik voel me gewoon rot, krijg haast geen werk meer en zit hele dagen uit mijn neus te eten.. En dan vraag ik om werk en dan is het ja maar dat is allemaal langlopend en dan ben jij er niet meer. *paf* steek onder water...
Komt me gewoon even mijn neus uit.
Thirsa_
Geplaatst: 17-02-09 14:53
Lijkt me inderdaad vreselijk frustrerend zeg! Hopelijk vind je snel weer een andere (leuke!) baan.
No_worries
Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)
Geplaatst: 17-02-09 15:02
Heb je geen verlofuren meer staan? Dan kun je die opnemen tot aan 1 maart. Wel rot voor je en vooral als het er ook nog even lekker wordt ingewreven, ook al is dat misschien niet eens bewust...
Suuskipje
Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-09 15:03
die verlofuren lopen via het uitzendbureau... Dus die uren heb ik nog nodig als ik verder ga werken via het uitzendbureau..
Ik zit nu op een plek van een collega die eerder weg moest.. maar heb echt zoiets van wat doe ik hier nog..