Ik heb eerst de opleiding helpende gedaan ( niveau 2 ), daarna doorgegaan naar verzorgende ( niveau 3 ), dit was echt absoluut niks voor mij.
Hiermee ben ik gestopt, nooit een moment spijt gehad daarvan.
Daarna ben ik als helpende gaan werken in een zorgcentra voor oudere ( waar ik nu nog steeds werk ).
In de tussen tijd ben ik gestart met de opleiding pedicure ( imko, avondopleiding ).
Ik durfde op dat moment niet te snijden, sowieso had ik moeite met de avondopleiding.
's avonds kan ik mij totaal NIET concentreren, ja in de zomer wel als het licht is buiten, maar in de winter is het een ramp.
Heb in die opleiding wel 1 examen moeten doen, deze ook gehaald, paar weken daarna ben ik gestopt.
Toch heb ik al enkele weken het gevoel dat ik niet had moeten stoppen, ik had gewoon een behoorlijke schop onder mijn kont nodig!!
Ben behoorlijk wat geld kwijt en wat heb ik uiteindelijk? Helemaal niets...
Ik wil geen helpende blijven, ik vind het echt wel leuk hoor, maar ik wil gewoon wat anders.
Zou niet weten wat, kijk genoeg rond, maar er is nog geen 1 beroep geweest waarvan ik dacht " wauw !!! " .
Iets in de dieren lijkt mij ook leuk, maar dit ga ik niet doen ( salaris is echt minimaal en het is moeilijk om werk te vinden ).
Wat zouden jullie doen als je in mijn schoenen stond ?
Liefs