Vragen evolutie.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

irisssssje

Vragen evolutie.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-09 13:08

Voor het vak Algemene Natuur Wetenschappen bij mij op school, moet ik een werkstuk maken met wat vragen erin.
De eerste 4 vragen zijn:

1. Bossen en zonnestelsels veranderen, evolueren. Ondergaat de cultuur van een volk in de loop der tijd ook een verandering (evolutie)?

2. Is er in de loop der tijd ook een verandering (evolutie) in het denken van een volk?

3. Is er in de loop der tijd ook een verandering (evolutie) in het denken van een individu?

4. Is er in de loop der tijd ook een verandering (evolutie) in nederzettingen, steden waar te nemen? Zo ja, probeer zulke veranderingen kort te beschrijven.

Kunnen jullie mij helpen? Beargumenteer je antwoord!

Liefs, Iris,

Anoniem

Re: Vragen evolutie.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 13:25

Volgens mij is het de bedoeling dat je zelf deze vragen beantwoordt in je werkstuk....

irisssssje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-09 13:32

Het zijn vragen waar je over na moet denken. Ik denk dat het voor mij niet verkeerd is als ik meerdere gedachten van andere mensen over deze vragen heb.

saaraah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 13:33

Welke antwoorden heb je zelf al?

Nogal makkelijk om het eerst op Bokt te vragen...

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 13:35

Helaas, bokt is niet bedoeld om jouw huiswerk te maken. Dit mag dus niet, dus ik TEM

irisssssje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-09 13:36

1. Bossen en zonnestelsels veranderen. Ondergaat de cultuur van een volk in de loop van der tijd ook een verandering?
De cultuur van een volk wordt door het volk bepaald. Je ziet dat er veel veranderingen zijn bij de mens, zij evolueren. Hieruit kun je dus concluderen dat een cultuur van een volk in de loop der tijd veranderd.
Denk bijvoorbeeld aan Moslims. In hun cultuur was het gebruikelijk dat de man meer macht heeft dan de vrouw, tegenwoordig zie je dit al veel minder. Deze machtscultuur is dus aan het evolueren.

irisssssje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-09 13:36

Oké. Sorry.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 14:17

Huiswerktopics zijn inderdaad niet de bedoeling. Hier een slotje :)