Vertalen naar Frans

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jasia

Vertalen naar Frans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-09 17:35

Hallo,

voor mijn spreekvaardigheid moet ik zelf iets verzinnen en vertellen.. (over mij/famillie/hobby's/enz.)
Nu heb ik in het Nl's een stukje, maar dat moet dus nog vertaald worden, ik vroeg me af of iemand mij hiermee kan helpen?

Ik ga jullie wat vertellen over mijn famile, mijn huisdieren en wat ik later worden wil.
Hallo, ik ben Jacyntha en ik ben vijftien jaar oud. Ik woon in Bergen op Zoom met mijn moeder, stiefvader en broer. Mijn moeder heet Karin en is 46 jaar oud. Ze werkt bij het CIZ in Bergen op Zoom. Mijn stiefvader heet Koos en is tweeënveertig jaar oud. Hij werkt bij Cranebroeck in Dongen. Mijn broer heet Noël en is 20 jaar oud, hij loopt stage bij Menpower in Bergen op Zoom en werkt bij Nelisse en de Sfinx.
Mijn vader woont met z’n vriendin en haar zoontje ook in Bergen op Zoom. Zij werken bij de Philip Morris in Bergen op Zoom.
Ik heb bij m’n moeder drie katten, een hond, een hamster en drie vissen. Ik heb een Siberische kat, hij heet Adam en is 1 jaar oud. En een Rag Doll, hij heet Floris en is 3 jaar oud. De andere kat heet Eva en is 2.
Mijn hond heet Bobby en is 5 jaar.
Bij mijn vader heb ik 2 katten, een schildpad en vissen. Ik heb 2 Siberische katten, zij heten Beau en Ruud. Ruud is de broer van Adam. Beau is 10 maanden oud.
Ik ben gek op paardrijden en heb ook een pony. Zij heet Anneloes. Anneloes is 9 jaar. Ik heb haar nu 3 jaar. Anneloes staat in Moerstraten. Ze is voor mij erg lief, maar vreemde mensen vindt ze nog een beetje eng.
Ik wil later dierenarts worden. Het lijkt me erg leuk en interessant. Ik houd heel veel van dieren en vindt dat een leuke kans om ze te helpen.
Daarvoor moet ik in antwerpen, utrecht of gent gaan studeren aan de universiteit. Ik denk dat ik in antwerpen wil studeren, want dat is het dichtste bij. Een vriendin van mij studeert daar ook en heeft het erg naar haar zin. De studie is wel erg moeilijk en duurt lang.
Ik wil dierenarts worden voor huisdieren en paarden. Vee lijkt me niet zo leuk, omdat ik daar niet zo veel mee heb.

Alvast onwijs bedankt voor de moeite!! :)

Groetjes Jacyntha.

Anne_26

Re: Vertalen naar Frans

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 17:38

Hee.
Misschien dat je eerst zelf een opzetje kan maken?
Dan kun je het hier posten en dan wil iemand vast wel de fouten eruit halen of je helpen met wat dingen die je niet weet.
Het lijkt me dat als je al frans hebt je hier heus wel wat van kan maken.
Succes ermee in ieder geval :);)

ayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 17:42

15 euro, dan doe ik het.

Nu serieus, probeer het eerst gewoon zelf met wat je hebt geleerd, je weet toch hopelijk wel iets? Dingen die je niet weet zoek je op in een woordenboek. Als je dan nog twijfelt, zijn er ongetwijfeld mensen die er even naar willen kijken :)
Laatst bijgewerkt door ayo op 12-02-09 17:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-09 17:42

Je vous parler de mon famille, mes animaux de comagnie et ce sera plus tard.
Bonjour, Je m’appele Jacyntha et J’ai quinze ans. J’habite a Bergen op Zoom avec ma mère, mon beau-père et mon frère. Ma mère ’s appelles Karin et elle a .. ans. Elle travaille a le CIZ a Bergen op Zoom. Mon beau-père ’s appele Koos et il a 42 ans. Il travaille a cranebroeck a Dongen. Mon frère ‘s appelles Noël et il a .. ans. Il fonctionnement stade a Menpower et il travaille a Nelisse en le Sphinx.
Mon père habite a Bergen op Zoom aussi, avec sa amie et son fils. Ils travaillent a Philip Morris.
J’ai trois chats, un chien, un cricet et trois poissons chez ma mère. J’ai un chat de Sibérie, il ’s appelle Adam et il a une ans. Et j’ai poupée de chiffon, il ’s appelles Floris, et il a trois ans. L'autre chat s appelles Eva et elle a deux ans.
Mon chien ‘s appelles Bobby et a cinq ans.
J’ai deux chats, une tortue et poissons chez mon père. J’ai deux chats de Sibérie, ils ont appelé Beau et Ruud. Ruud est le frère de Adam. Beau est de dix mois.
J’aime faire de l'équitation et j’ai un pony. Elle ‘s appelles Anneloes et elle a neuf ans. Elle habite a Moerstraten. Elle est très l’amour mais l’etranger elle a toujours un peu peur.
Maintenant je vous le dis ce que j'ai plus tard serait. Je veux vétérinaire. il me semble très sympa et intéressante. J'aime beaucoup d’animaux et que une excellente occasion pour les aider.
Que je à Anvers, Utrecht ou la gent étudier à l'Université. Je pense que je étudier à Anvers, parce que c’est le plus proche.
Un de mes amie études ont également et elle a son sans. L’étude est très difficile et dure longtemps.
Je véterinaire pour les animaux de compagnie et les chevaux. Je ne suis pas tellement bovins, parce que je ont pas tant.

Als ik het zelf vertaal krijg ik dit..
Zitten wel wat fouten in := .. (heb voor sommige woorden een vertaalmachine gebruikt..)

Kan iemand daar mee helpen? :)

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 17:42

vertaal machine's zijn ook errug handig ;) met Word kan je het gewoon in het nederland typen, dan doe je vertalen en kan je een taal kiezen en dan alleen nog even de fouten er uit halen ;)

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 17:43

weet je zeker dat je niet alles letterlijk hebt verteld :) ?
ik kom wel op msn , ik help wel even ;)

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-09 17:46

Ik weet niet..
De meeste zinnen wist ik wel.. :j En sommige woorden of stukken heb ik in de vertaal machine gedaan :+

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 17:50

Dit mag niet geloof ik, ik tem :)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 18:42

Huiswerktopics zijn niet de bedoeling op bokt. Huiswerk is om dingen te leren, niet om anderen jouw huiswerk te laten maken. :) Slotje.