Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

- ook over het algemeen niet superduper moeilijk.
vast wel!

Verder werden de dingen goed uitgelegd, kreeg apart uitleg van aardige docente omdat ik voor de verkorte opleiding kwam en ik haast had en niet kon wachten 
Zag ook nog verslagen liggen, een ondernemningsplan. Dat heb ik vorig jaar ook helemaal meoten maken voor het vak M&O (wat een pokkewerk!!) dus ik denk dat het kwa niveau wel moet lukken voor mij. Havo schijnt alleen minder stof te zijn maar ongeveer zelfde niveau als vwo, dus ik denk dat het wel gaat meevallen
Heb wel veel gegoogled enzo en kwam over het algemeen alleen goede dingen tegen! Wel de standaard dingen als "je kunt er toch niks mee en blabla" maar dat geldt voor mij dan toch niet 

Maiska schreef:Ik ben afgelopen week naar de open dag geweest, maar heel kort want moest snel weer weg.
Ik heb zo hopelijk vwo diploma en wil dit dan ook mss volgend jaar gaan doen. Het zijn `maar` twee jaartjes en wil daarna ook een hbo gaan doen, echter niet in de paarden maar iets van rechten of evenementen.
Wil dat als iets leuks tussendoor doen en later beetje lesgeven op L niveau ofzo
Ik vond de school wel aansprekend, hoewel het wel echt op mijn huidige middelbare school leek, bahVerder werden de dingen goed uitgelegd, kreeg apart uitleg van aardige docente omdat ik voor de verkorte opleiding kwam en ik haast had en niet kon wachten
Heb even de boeken ook kunnen doorbladeren en die zagen er best makkelijk uit, de theorieZag ook nog verslagen liggen, een ondernemningsplan. Dat heb ik vorig jaar ook helemaal meoten maken voor het vak M&O (wat een pokkewerk!!) dus ik denk dat het kwa niveau wel moet lukken voor mij. Havo schijnt alleen minder stof te zijn maar ongeveer zelfde niveau als vwo, dus ik denk dat het wel gaat meevallen
![]()
Ik heb paardencentrum helaas niet gezien, geen tijd voor gehadHeb wel veel gegoogled enzo en kwam over het algemeen alleen goede dingen tegen! Wel de standaard dingen als "je kunt er toch niks mee en blabla" maar dat geldt voor mij dan toch niet
Volg dit topic even!