Whoehoe!!! Stage bij Paardenfysio!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rensju

Whoehoe!!! Stage bij Paardenfysio!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-09 12:16

Hoi allemaal!

Ik ben helemaal blij!!
Ik doe Fysiotherapie, ben 3e jaars en ik heb zelf een stage geregeld bij een Paarden fysio!!
Echt geweldig:D Ik ga een half jaar meelopen en ga dus heeel veel zien de komende tijd.
Ik ga stage lopen in Harkema en ik heb er zo'n zinin!
Wie weet kom ik nog Bokkers tegen!! Dus als jouw paard de komende tijd behandeld wordt, zul je mij vast ook tegenkomen :D :(:)

verootjoo

Re: Whoehoe!!! Stage bij Paardenfysio!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 20:05

Leuk zeg :)

Maar als student allround fysio heb je toch niet echt wat aan een stage in de paarden? Of doe je het op eigen initiatief?

Maiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 20:08

Ah super dat je dat helemaal zelf voor mekaar hebt gekregen!
Leuk dat je met zo'n niet echt op paarden gerichte opleiding toch bij de paarden kunt stage lopen *D
Veel plezier, het zal vast heel leerzaam zijn!

rensju

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-09 13:13

Klopt, ik het is zelf geregeld. Dus het is geen algemene verplichte stage, die moet je bij humane fysio's volgen. Heb een beetje mazzel gehad en toen mocht het!! :D
Ik wilde het ook heel graag omdat ik hierna opleiding paardenfysio ga doen, dus het is wel zeker nuttig voor mijn toekomst *D

Annettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 15:59

Erg leuk dat je dit geregeld hebt! Vast heel leerzaam, vooral als je hierna opleiding paardenfysio wilt gaan doen. :j

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 16:04

leuk!! ik zit er ook aan te denken zoiets te gaan doen later, wil heel graag de paarden in, maar met een "normale" baan in de paarden verdien je zo weinig, hier al een stuk meer mee.. :)

rensju

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-09 21:43

Thnx, ja het lijkt me ook heel leerzaam... En ik wilde ook altijd wat met paarden/dieren doen, maar heb gymnasium gedaan.. dus dan is het wat zonde om een mbo opleiding te doen waar je leert paardrijden:P Vandaar dit plan gemaakt..

Heb morgen eerste stagedag!!
Als er paardjes hier een behandeling van hem krijgen komende halfjaar.. :) Laat een berichtje achter! (wel leuk om te weten van te voren dan :D )

marit_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 19:30

Hee,
Ik ben al een lange tijd opzoek naar meer info over paardenfysiotherapie, en dan de opleiding ervoor.
Ik weet alleen dat je eerst 4 jaar gewoon fysio moet doen, en dan een cursus paardenfysiotherapie.
Ik heb het al een keer op een voorlichting gevraagd, maar die vrouw wist helemaal niks over paardenfysio.
Zou jij me wat meer info kunnen geven? (via pb ofzo)
alvast bedankt

En veel succes op je stage ;)

xTezza

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 14:49

Ik wil ook fysiotherapie doen, en vervolgens paardenfysiotherapie!
Het lijkt me erg leuk, alleen ik moet nog wel even uitzoeken over waar je kunt studeren etc.

mawaikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 14:52

De post HBO opleiding dierfysiotherapie kan je volgen bij het cursuscentrum in Barneveld www.cursuscentrum.nl
Zelf hoop ik ook over afzienbare tijd te kunnen starten met de opleiding, maar eerst maar een werk in het humane veld!