Nou ik moet dus binnenkort de Cito doen,
en ik ben nogal zenuwachtig
Wie heeft er tips ofzo?
Groetjes Michelle
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

en het is geen wedstrijd ofzo wie het hoogst scoort, dus niet zo zenuwachtig joh!
_Miesje_ schreef:huh?En zijn er ook nog tips voor sloomheid met de toets?
Runn_love_ schreef:haha ik ookiig goed de vragen lezen
daardoor heb ik veel fouten gemaakt, goed lezen dus !
ik las de vragen toen maar half omdat ik dacht dat ik anders in tijdnood kwam
Probeer iedere vraag goed en rustig door te lezen, als je hem niet weet sla je hem over en probeer je het later opnieuw. Hebben jullie al wel eens oefenopgave oid gemaakt? Melissaaaaa schreef:idd, komt echt wel goed! maak je niet druk, meer dan je best kan je niet doenen het is geen wedstrijd ofzo wie het hoogst scoort, dus niet zo zenuwachtig joh!
_Miesje_ schreef:huh?En zijn er ook nog tips voor sloomheid met de toets?
Tieneke schreef:Zorgen dat je uitgeslapen bent? Ken verder niet echt andere manieren om te zorgen dat je niet sloom bent...
De Cito-toets, is dat een soort van toets op algemene kennis met multiple choice of zo? Heb eens vaag van gehoord, maar weet het niet meer...
) _Miesje_ schreef:Tieneke schreef:Zorgen dat je uitgeslapen bent? Ken verder niet echt andere manieren om te zorgen dat je niet sloom bent...
De Cito-toets, is dat een soort van toets op algemene kennis met multiple choice of zo? Heb eens vaag van gehoord, maar weet het niet meer...
Als het goed is heb jij dat vroeger ook gedaan
Zo standaard is (was het toen) dus niet?
Ze doen wel zo maar daar hangt echt niet alles van af hoor 
) en dan komt het echt wel goed hoor. _Miesje_ schreef:Tnx allemaal maar mijn meester doet er zo histeries over
en ik had 545 gescoort en ik moch toen havo/vwo doen

Tieneke schreef:Monikje: Uiteindelijk ga je toch studeren wat je wilt? Het is toch niet zo dat die toets bepaalt wat je wel of niet mag gaan doen?
Jouw leerkracht weet wat je kan en overlegt met je ouders.
djoni schreef:Volgensmij mag je niet helemaal zelf beslissen wat je gaat doen... De toets en de leerkracht hebben daar ook flinke inspraak in, dacht ik.