Ik weet het je mag geen huiswerk topics zetten op bokt, maar welliswaar mag ik voor school mijn activiteiten van internet halen, omdat ik niet erg veel kan vinden vraag ik tips ( waar kan ik het vinden) of uitgewerkte activiteiten aan bokt.
Voor school moet ik een map van 65 activiteiten maken met deze onderwerpen:
bij sommige heb ik er al 1 of meer en de dikgedrukte heb ik al af. Het is de bedoeling dat ze allemaal methodischt uitgewerkt worden ( mag dus ook van internet maar moet wel alles er in staan.
Doelgroep Beginsituatie doel plan van aanpak uitvoeren evaluatie
iedeen voor de activiteiten heb ik wel, maar ik kan dus zeer weinig op internet vinden ( uitgewerkt). Het is veel kinderopvang die ik wel kan veranderen voor mensen met een beperking, maar andere leuke ideeen er in zijn ook leuk.
dus hierbij de vragen: - Weet iemand site's waar ze uitgewerkt opstaan ( is niet erg als niet alle punten er op staan, ik maak er wel wat van) - heeft er toevallig iemand nog activiteiten liggen die mee ze wil mailen. ( geeft ook niet als niet alles er in staat ik verander het dan wel:)
Alvast bedankt!!
panchogekkie
Geplaatst: 10-03-09 11:38
Hoi, ik moet dat voor school ook?! Hoe ver ben je al..?? Ik heb wel een aantal activiteiten al..
mag ik vragen wat je onder gehandicapt verstaat? mijn moeder werkt al jaren als activiteitenbegeleidster met mensen met een verstandelijke handicap. bij cultureel kun je een themadag "frankrijk" (ofzo) maken en dan eerst van alles vertellen en daarna een franse uien soep maken ofzo. of een collage met reisboeken. maar het ligt wel aan het nivo wat je kunt vragen natuurlijk