Wat voor stal vind je leuk? Waar liggen je interessen? Er zijn zo veel leuke stagebedrijven en ik ben van mening dat je overal wat kunt leren! Geef even duidelijk aan wat je zoekt, dat maakt het voor ons wat makkelijker om tips te geven.
Uhm ik heb zelf op de Dalhoeve stage gelopen wat ik erg leuk vond, dit is in Wamel. www.dalhoeve.com en op het moment werk ik op manege Poelenburgh in Schoorl (N-H) www.poelenburgh.nl verder heb ik weinig tips, het is voor iedereen toch persoonlijk of het klikt met de collega's, eigenaren, paarden, manier van werken enz. enz. Meiden waarbij ik in de klas heb gezeten zijn geweest bij: - De ijzeren man (Weert) - Academy Bartels - Dressuurstal van Baalen - Marianne Dorresteijn .. Verder weet ik het zo gauw niet Vragen mag altijd! Succes!
Stal Schep in Tull en 't Waal is ook zeer leuk en leerzaam. Heb daar afgelopen zomer eerst 2 weken stage gelopen en daarna nog 5 weken gewerkt. Momenteel werk ik daar nu op de zaterdag. Het is een handelstal in springpaarden.
Ik heb stage gelopen bij Moravita (www.moravita.com) in Coevorden, ook intern. Ik vond het een super stage, ik had het niet beter kunnen treffen. Zij lopen wel altijd over van de stagiaires, dus best kans dat ze al vol zitten.