Ik heb even gezocht, maar ik kon op Bokt niet veel vinden over dit onderwerp. Ook op de site van IBgroep word ik niet veel wijzer, en ik vraag het liever eerst jullie dan dat ik IBgroep moet bellen (geen leuke ervaringen mee tot nu toe, vandaar)
Ik studeer nu ongeveer 9 weken in eindhoven aan de Fontys, ik ben eerstejaars en heb hiervoor ook nog geen opleiding gedaan.
Nou kom ik er achter dat deze studie misschien toch niet de juiste voor mij is, dus ik zit er over te denken om te gaan stoppen en eventueel volgend jaar of al in februari een andere studie te gaan doen.
Maar, hoe zit het dan met studiefinanciering/collegegeld?
Ik hoor namelijk veel geruchten over geld wel of niet terugkrijgen..
Stel ik stop voor februari, wat dan?
Stel ik stop na februari maar maak het jaar niet af, wat dan?
Stel ik maak het jaar af, haal mn Propedeuse niet en begin dan een andere studie, wat dan?
Zou het heel fijn vinden als iemand die er verstand van heeft mij dit zou willen uitleggen

Alvast dankjewel!
Liefs
)
Dan ben je wel een jaar Stufi kwijt. Spreek uit ervaring, helaas. Ik heb één jaar op de Vertaalacademie gezeten, m'n P net niet gehaald & ben toen geswitched naar Facility Management. Hoef niets terug te betalen, maar krijg het laatste jaar van FM geen stufi. Gelukkig betalen mijn ouders mijn studie, maarja, dan kon ik het geld nog goed gebruiken.