Wat moet ik doen? (Nieuwe baan/heimwee?)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Showjumper

Wat moet ik doen? (Nieuwe baan/heimwee?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-08 14:54

Ik zit met een probleem..

Mijn huidige baan bevalt me niet (meer) en ik heb nu een nieuwe baan aangeboden gekregen.
Het bedrijf waar ik nu werk is niet zo heel ver bij huis vandaan, dus ik kan elke dag gewoon naar huis. Het andere bedrijf is ver van huis en daar moet ik dus intern blijven, wat betekend dat ik eens in de twee weken een keer naar huis kan.

Als ik voor die baan zou kiezen betekend dat ook dat ik er voor een langere tijd aan vast zit (dus niet zomaar weer kan stoppen). Het probleem is dat ik dus niet weet of ik heimwee krijg! Mocht ik er wel last van krijgen, dan is dat natuurlijk enorm kl*te! Ik ken het bedrijf/de mensen/en de paarden wel al omdat ik er al eerder geweest ben, maar toen was het telkens maar voor een paar weken/weekend (ging toen nog naar school).

Voor mijn twee paarden moet ik dat geval ook nog een oplossing zien te vinden..

Zijn er misschien mensen die iets vergelijkbaars hebben meegemaakt?

daniella74

Re: Wat moet ik doen? (Nieuwe baan/heimwee?)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 06:48

Als je je niet prettig meer voelt op je werk is het echt tijd om naar iets nieuws uit te kijken. Zo te horen is je iets aangeboden waar je het werk en de mensen al kent. Deze mensen hebben dus duidelijk een doel voor ogen met je en het vertrouwen in je dat jij de perfecte persoon bent voor deze baan. Paarden kan je overal wel stallen en familie is ook per telefoon te bereiken als je niet langs kunt komen. Bovendien als de liefde van ke leven in Zeeland zou blijken te wonen, verhuis je uiteindelijk ook die kant op. Ik weet niet hoe heimwee-gevoelig je bent natuurlijk maar niet lekker op je plek ziten op je werk is heel slecht voor je gezondheid weet ik uit eigen ervaring al werk ik op een kantoor.

Showjumper

Re: Wat moet ik doen? (Nieuwe baan/heimwee?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-08 18:16

Bedankt voor je reactie.
Ik ben nog nooit voor een lange tijd van huis geweest, dus weet niet hoe heimwee-gevoelig ik ben. Behalve een leuke baan heb ik daar verder eigenlijk helemaal niets of niemand..