Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Mag toch hopen dat je zoiets van je ouders hebt mee gekregen en anders desnoods op de middelbare school. Knoffer schreef:Lol, wat een onzinMag toch hopen dat je zoiets van je ouders hebt mee gekregen en anders desnoods op de middelbare school.
Dat zijn nou dingen waarbij ik denk, ja jammer, minpunt voor de opleiding.
Wat vinden jullie de het grootste minpunt van de opleiding en wat het grootste pluspunt?

MaaikeMo schreef:ik doe dezelfde opleiding als kimberly,
maar elke opleiding heeft minpunten.. en daarbij, je houdt gewoon vakken die verplicht zijn voor het ministerie

farahmunda schreef:Equine, Leisure and Sports van Van Hall, is niet in Leeuwarden te doen toch?

). De sfeer is er goed, veel respect en gezellig. Ik vind de kwaliteit van de lessen en modules over het algemeen vrij goed, er zitten wat mindere tussen, maar over het algemeen gewoon goed.
Merk dat 285 km verderop gewoon opbreekt om die kleine dingetjes af te handelen en dat het niet zo opschiet als dat ik het gewoon dagelijks kan langsgaan indien nodig. Maar dat is volledig aan mezelf te wijten.

Ook behoorlijk wat idd, heel breed.
Maar vind je het erg als ik dat niet precies ga uitspellen? Er zijn diverse redenen iig voor (handicap, P niet bijtijds gehaald, gedoe met tentamenregelingen, motivatiedip)