Ik ben op zoek naar een thuiswerkbaantje wat ik kan combineren met mijn studie. Ben op zoek naar mensen die ervaring hebben met thuiswerkbedrijven, omdat ik nogal wat negatieve verhalen hoor. Dus barst maar los!
Maakt me niet zoveel uit, als k maar iets te doen heb op mn vrije dagen. En omdat ik een enorm onregelmatig rooster heb is n 'gewoon' baantje niet te doen.
Ik schrijf artikelen voor een website. Soort wikipedia, je mag zelf bepalen waar je over schrijft, moeten wel informatieve artikelen zijn. Daar kan je advertenties bij laten plaatsen door Google, jij krijgt vervolgens 50% van de advertentie-opbrengst. Levert mij een leuk zakcentje op iedere maand (laatste maanden minstens €120), maar ik ben er ook wel actief mee bezig.
Ik ben net begonnen. Leek me erg leuk om te doen maar vroeg me wel af of het uberhaupt wel iets opleverde. Je moet de juiste onderwerpen weten te vinden denk ik, en het op de goede manier kunnen opstellen. Dat is best nog pittig.
RoodZonnetje
Geplaatst: 03-11-08 13:19
Wat grappig Wat is je naam daar? Het levert zeker wat op, je moet er alleen wel de tijd voor nemen. Maar het is voor mij een ideaal bijbaantje, en dan ook nog eens alleen wanneer ik zin heb
maar om op de vraag terug te komen stel ik hem ook uit eigen intressen. Bestaat er iets van inpak werk of iets wat je thuis kan doen maar wel betrouwbaar is. Werk zelf ook full time maar vaak in de avond nog wel wat tijd over en kan snel werken.
Ik heb een link die verwees naar een webcamsite verwijderd, en alle posts die daarnaar verwezen. Die link komt niet door de 'Jeugdjournaaltest' die we voor Bokt hanteren. Vandaar.
@ happyhorse: ik denk niet dat ze betrouwbaar zijn. Ten eerste kan snel geld verdienen niet met thuiswerk en ten tweede 25,- per e-mail verdienen lijkt me al helemaal sterk..
Dat klopt, Moosje. Je moet dan zelf die pakketjes aansmeren aan anderen en dáár krijg je geld voor. Ik heb mijn eerste artikel (die ik al geschreven had voor de wiki hier) geplaatst op die site, wacht nu op goedkeuring.