Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Paula1990 schreef:Heb je ook enig idee als je ouders niet meebetalen ?
Ier_ schreef:Paula1990 schreef:Heb je ook enig idee als je ouders niet meebetalen ?
Dan heb je 'pech gehad' denk ik, tenzij je een speciale reden hebt.
Mijn ouders betalen niets aan mijn opleiding maar IBgroep gaat er vanuit dat ze genoeg verdienen om mee te kunnen betalen. Ze verdienen ook voldoende maar weigeren het.
Als je ouders onder een bepaald bedrag verdienen krijg je meer; anders vrees ik dat je het minimale krijgt. Ik doe HBO, €1565,- schoolgeld per jaar excl. boeken e.d.
Bel anders even IBgroep, werkt een stuk sneller en dan weet je meteen het antwoord!
Paula1990 schreef:De mijne verdienen ook meer dan zat maar weigeren het ook gewoon .... ik heb Deurne Horse en Health gedaan ... verkeerde keuze en nu moet ik maar gaan werken .... erg grof vind ik dat .. en ik wil weer verder leren..

ma_rie_tje schreef:Volgens mij kan je ook nog een verklaring indienen bij de IBG, ondertekend door je ouders, dat die geen cent mee betalen
Dan ga ik daar morgen is een mail over sturen naar IBgroep.......Paula1990 schreef:Ik wil volgend jaar augustus beginnen ; ik doe nu Horeca BBL maar dat vind ik een te zwakke opleiding en wil toch wat anders maar ikmaak het wel af.
Me ouders betalen helemaal niets meer , dus zou ik het met stuffi en met 1 hele dag of 2 in het weekend werken redden?
ik word nu veel ingezet op partijen bij oa theater..