[ENQ] Sportenquete, voor ouders met kinderen op de basisscho

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AnoukvW

[ENQ] Sportenquete, voor ouders met kinderen op de basisscho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-08 13:31

Geachte ouder,

Mijn naam is Anouk van Wijk, ik zit momenteel in de eindexamenklas van het VWO en ben bezig met het maken van mijn profielwerkstuk. Hierbij probeer ik te achterhalen hoe kinderen met sport bezig zijn en hoe we kinderen kunnen stimuleren meer te gaan sporten. Ik moet hiervoor ook een enquête maken en afnemen, zodat we ook een beeld krijgen van hoe de ouders van kinderen hierover denken. De vragen zullen dan ook gaan over uw kind(eren) en sport. Bij elke vraag zal ook een regel zijn waar u uitleg kunt geven op de vraag. De meeste vragen zullen meerkeuzevragen zijn. .

Ik hoop dat u de moeite wilt nemen deze enquête voor mij in te vullen.

Alvast bedankt,

Anouk van Wijk

1. Doet uw kind momenteel aan sport? Ja/Nee
Zo ja, welke sport? ________________________________________________________

2. Vind u het belangrijk dat uw kind sport? Ja/Nee
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3. Als er bij u in de buurt een arrangement wordt aangeboden, waarbij uw kind 1 of 2 lessen krijgt en dat met 3 verschillende sporten voor een vast bedrag, lijkt het u dan leuk dat uw kind daar aan mee doet? Ja/Nee
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4. Welke sportarrangement spreekt u dan het meeste aan?
A Handbal/ Dansen/ Judo
B Tafeltennis/ Roeien/ Zwemmen
C Paardrijden/ Zwemmen/ Klimmen

5. Vind u de afstand naar de sportvereniging van belang? Ja/Nee
Zo ja, hoe ver wilt u rijden voor een sport?
A <15km
B 15-30km
C >30km

6. Vind u de prijs van het arrangement van belang? Ja/Nee
Zo ja, hoeveel wilt u hiervoor betalen?
A <30€
B 30€-60€
C >60€

Hoe oud is uw kind? _____________________
In welke provincie woont u? ____________________________
Heel erg bedankt voor uw medewerking!

U kunt de antwoorden hier plaatsen, maar u mag deze ook mailen naar anouk_vanwijk@msn.com