Ik ben nu bezig mijn bachelor van psychologie (uni) af te ronden en nu komen de twijfels...
Wil ik door met psychologie? Wil ik iets heel anders doen namelijk human resource management? of toch nog rechten?
Psychologie trekt mij eigenlijk niet meer... ik wil absoluut niet mensen behandelen en ben al die stoornissen een beetje beu
Nu is er wel arbeids, personeels en organisatiepsy, maar kun je daar wel je brood mee verdienen? Er zijn immers zoveel afgestudeerde psychologen!
Human resource management lijkt mij daarom ook erg geschikt: past helemaal in het huidige arbeidsproces! Maar dat is alleen een master... dan heb ik dus alleen maar mijn bacholor psychologie en de master in hrm.
Rechten... volg nu een vak recht voor niet juristen en eerlijk gezegd: valt mij niet tegen! Het is leuker dan ik dacht (maar wel moeilijker). Maar ja... ik zie mij nog niet in een managersfunctie als jurist in combi met de psychologie opleiding
-Wie heeft nog meer last van die twijfels? en wat doe je ermee? (naar een mastersbeurs gaan? studieadviseur van eigen opleiding, of ook die van andere opleidingen? )
(net als mijn pa
) maar ja... ik moest en zou naar de uni! Vond het anders zo zonde van mijn vwo.