Heeft iemand anders dit ook meegemaakt? En hoe is hier mee omgegaan?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Sjonniej schreef:Studeren is nu eenmaal leren, als je dingen alleen interessant vind om te lezen, stop dan met studeren, ga gezellig bij de AH werken en lees medische boeken
ik ben een leerfanaat, leer graag over van alles en nog wat (van hoe virussen ontstaat tot hoe verfkwasten gemaakt worden om het zo maar te zeggen
). Ik weet gewoon niet of déze studie iets voor mij is, dat wil niet gelijk zeggen dat ik níéts interessant vind om te leren
wie weet heb ik tegen die tijd echt m'n draai gevonden.
)Sjonniej schreef:Maar ga asjeblieft (voor mij dan (A) ) wel naar je college's en denk even aan die andere dolenthousiaste persoon die is uitgeloot en anders in jouw plaats in de collegebanken had kunnen zitten.
Nanda schreef:Het eerste jaar is bij elke studie het minst leuk. Je hebt immers een basis(kennis) nodig en die is vaak een stuk minder leuk om te leren.

). Bedankt voor de reacties in elk geval. Volgende week vrijdag is het tentamen alweer van dit eerste blok
dus ik ga maar eens leren
Myour schreef:Ik ga denk ik sowieso doorzetten om me P te halen, dat moet wel lukken. Hopelijk kijk ik er dan net zo tegenaan als Yessy.
Biomedische wetenschappen is wat mij betreft weer té theoretisch (broer heeft het ook gedaan en is dit jaar geslaagd ervoor, zo'n oude muts ben je niet hoor Yessy). Bedankt voor de reacties in elk geval. Volgende week vrijdag is het tentamen alweer van dit eerste blok
dus ik ga maar eens leren
Maar ik weet natuurlijk niet hoe dat bij geneeskunde is. Succes met je tentamen!
).
van daar kijk ik wel of ik verder wil. Jij trouwens ook succes!
maar god wat is het veel...
).