en dat is voor mij nog geen 5 minuten van mijn huis af te lopen..
ik heb juist werk dichtbij gezocht omdat ik heel erg met een probleem zit.. en dat is als ik bv langer dan 15 minuten in een tram of bus moet zitten, ik heel erg in paniek raak omdat ik dan niet naar een wc zou kunnen..
dit is bekend bij mijn oude manager (die sinds vandaag ergens anders werkt)
nu werd ik dus net opgebeld door een collega dat ik naar een ander filiaal moest! en ik had uitgelegd dat ik dat niet zie zitten omdat ik dat probleem heb. maar ik MOEST en ZOU daar naar toe en daarmee BASTA!
ik heb helemaal in paniek mijn oude manager gebeld met de vraag wat ik er mee aan moest want ik ga dat echt echt echt niet trekken! ik zou een half uur met de tram moeten en ten eerste woon ik hier net, dus weet totaal de weg niet hier en ten tweede dat zeikprobleem dus!
mijn oude manager zei al dat hij zijn best zou doen bij die collega maar dat hij me niks kon beloven omdat hij er niet meer werkte..
ik werd later door hem terug gebeld dat ik daar echt heen zou moeten.. hij had zijn best gedaan maar er was geen andere oplossing

ik heb al eerder een keer naar een ander filiaal gemoeten, maar na uitleggen van mijn probleem (bij mijn oude manager) hoefde dat niet meer.. hij had daar begrip voor
nu is mijn vraag of ze dit zomaar kunnen flikken bij me? ik heb een psychisch probleem dat ik al jaren heb.. zij weten ervan maar ze DWINGEN mij om daar morgen toch heen te gaan.. ik ga dit echt niet trekken!!