Moet ik dit nog accepteren?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

supertinkie

Moet ik dit nog accepteren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-08 15:07

Ik ben momenteel werkzaam bij een restaurant als medewerker bediening. Ik heb nu nog een nul-uren (of 3 tegenwoordig) contract, maar er is mij toegezegd dat ik een vast contract krijg. Dit is mij al beloofd eind augustus en het contract is er nog niet terwijl mijn baas het per 1 oktober in had willen laten gaan. Dit heeft simpelweg te maken met het feit dat mijn baas er geen haast achter zet. (Er is ook altijd wel een ander excuus voor...)

Daarnaast krijgen mijn collega's en ik nooit ons loon op tijd uitbetaald, en als we er dan naar vragen raakt mijn baas lichtelijk geirriteerd. Ook loonstroken krijgen we nooit na betaling maar meestal pas aan het eind van de maand (ik krijg halverwege betaald).

Ik sta altijd wel voor het bedrijf klaar. Uurtje eerder beginnen? Geen probleem. Invallen als er iemand ziek is? Ook geen probleem. Ruilen met iemand omdat diegene vrij wil. Kan hoor!
Maar... als ik mij dan eens ziek meld, omdat ik me ronduit bagger voel, krijg ik nog net niet de wind van voren. En zo gaat het elke keer weer...

Stiekem ben ik er wel behoorlijk klaar mee, maar het werk opzich is wel erg leuk, dus dat geef je dan ook niet zomaar op.

Wat vinden jullie?

Tallout

Re: Moet ik dit nog accepteren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 15:15

Tja, moeilijk... Als je het nog leuk vind zou ik daar blijven maar ik zou der ook behoorlijk klaar mee zijn als ze tegenover jou doen als jij er altijd voorhet bedrijf bent... succes!

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 15:15

Ik zou zeggen: Zoek iets anders meid. Als ik zo hoor dat jij graag een stap harder zet, maar je baas niet, nou dan zou ik op zoek gaan naar een baas die dit wel kan waarderen!

supertinkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-08 15:23

Petulan schreef:
Ik zou zeggen: Zoek iets anders meid. Als ik zo hoor dat jij graag een stap harder zet, maar je baas niet, nou dan zou ik op zoek gaan naar een baas die dit wel kan waarderen!

Ja ik zit ook al heel hard om me heen te kijken, wat er allemaal nog meer te doen is en wat me een beetje leuk lijkt.