Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Sara_N schreef:Wat vervelend voor je.
Het klinkt alsof je er helemaal niet op je plek zat en dat er niet echt een klik was tussen jou en de mensen daar.
Heeft ze nog uitleg gegeven waarom je weggestuurd bent?
En je moet niet boos zijn op jezelf, want het kan iedereen wel overkomen.
Hopelijk vind je snel een nieuw stage adres waar het wel leuk is
ma_rie_tje schreef:bel haar op en vraag wat je fout heb gedaan.
Je begrijpt duidelijk niet waarom je bent weggestuurd, dus vraag het gewoon! Het is echt niet raar om dat te doen.
Beter dat je wordt weggestuurd, dan dat ze je de stage helemaal laten afronden, en dan zeggen: je hebt hir wel een jaar gelopen maar jehebt het niet gehaald.
Nu heb je nog de kans om een ander bedrijf te zoeken waardoor je niet een heel jaar hebt verpest

sax89 schreef:wat vervelend voor je. waarom bel je je mentor niet op en leg je die alles voor. misschien kan zei er nog een aanmerking kan maken op het bedrijf. misschien kun je ook via je mentor snel een andere plek vinden zodat je wel je stage kan afronden

Navidad schreef:tjsah, ik denk daar mischien anders over. Wij nemen ook onwijs vaak stagieres aan, en daar word ook rekeninge mee gehouden, als jij bepaalde beperkingen hebt, ivbm je spieren etc, waar jij niks aan kan doen. Dan zouden ze bij ons ook zeggen, ja liever een had minder dan iemand die zich op zon manier kapot werkt. Klinkt mischien hard, maar ook ik werk me elke dag met bloed zweet en tranen. Dat is nou eenmaal de paarden wereld, en iemand die mischien elke keer it te zuchten van pff, mijn rug, wacht effe en je weet hoe dat gaat, zal ik ook zeggen. ja hey luister maar sorry dit gaat zo gewoon weg niet. Niet om het bedrijf, ja mischien ook wel.. maar vooral om jezelf.
Ik weet niet hoe lang je daar al stage liep?
dit bericht is niet aanvallend naar jou bedoelt hoor.
priscilla schreef:Dit is best een rot situatie!! Maar het is wel zo dat je nog niet een jaar verklooit hebt. En dus eigenlijk ipv hier te zitten op zoek moet gaan naar een stage adres waar jij je wel lekker voelt en je wel op je plaats bent! Heb ik je profiel gekeken maar kan niets vinden vanwaar je komt en dus niet mee helpen denken. Er zullen hier op bokt nl ongetwijfeld veel mensen zitten die in de paardenwereld zitten en nog stageplekken weten.
ikke20 schreef:idd school ilichten
ik heb ook die opleiding gedaan.
1 van mn 1ste stages werd ik gewoon echt misbruikt.
mocht de verkeersborden op de oprijlaan schoonmake,onkruid tusse de stoep uit halen, alles schoonmaken en als er een klant kwam en die wou wat vragen stonden ze er zo tusse terwijl ze de rest van de dag in het kantoor tv zaten te kijekn en boekjes/krant te lezen.
dat is naar mijn zin geen stage maar schoonmaakster.
het er het hele schooljaar 2dagen in de week en de laatste weken 6 weken elke dag daar gelopen.
tot ik op de laatste dag de laatste middag weigerde om zijn priveauto schoon te gaan maken.
toen was ik niet gehoorzaam en werd ik weggestuurd.
heb er op school melding van gemaakt en heb die stage toch gehaald.
0maris0 schreef:Ik heb dit ook meegemaakt toch niet bij dezelfde stal he?! haha
Ik heb mn stage verder afgemaakt bij een ruitershop, en dat beviel me perfect! zo had ik alsnog mn stage gehaald, gewoon eerlijk wezen tegen de stageleraar dan komt dat wel goed!
Thats_Me schreef:Zit je dan wel op de goede plek? Want de dierenwereld is een wereld waar het hard werken is. Je geeft aan dat je niveau 3 doet dus veel meer dan medewerker zal je niet worden. Tenzij je natuurlijk doorstroomt naar niveau 4 dan heb je vaak ook wat meer leidingevende dingen maar zelfs dan is het hard erg hard werken. Trek je dat lichamelijk wel om dat jaar in jaar uit te doen?
Want ik geloof niet dat een stage zomaar een punt zet achter een stagiaire. Daar moet echt wel een goede reden van zijn, want de stage is ook een overeenkomst ondergaan niet alleen jij. Als je die niet weet dan zou ik ze toch nog maar eens bellen om te vragen om welke punten je dan zou moeten verbeteren om voor hun wel een voldoende te kunnen halen. Als het wel om je lichamelijke klachten is, is het denk ik meer om jou te sparen want je wilt als bedrijf ook niet dat een stagiaire zich helemaal kapot werkt.
Lijkt mij dat je niets aan je coach (neem aan mentor?) hebt maar dat je eerder eens bij het stagebureau moet aankloppen.