Wiskunde en andere vakken .

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Wiskunde en andere vakken .

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 19:16

Hoi !

Omdat ik te slim was en het onder me niveau zat dat ik in niveau 2 zat [ vanwege geen diploma's hebben een jaar gezeten en zou naar het tweede jaar moeten nu ] , ben ik over geplaats naar niveau 4 van MBO . Dat gaat super en het voelt al een stuk beter en meer van mij niveau , al vind ik het nog best wel makkelijk .
Alleen heb ik eigelijk al die jaren niet opgelet in de klas bij , jawel .. wiskunde Bloos [ als ik aanwezig was dan hihi ] .
Maar dat is niet iets om trots om te zijn , want ik zit der echt mee .
Ik wil heel goed presteren en ben echt leergierig en wil alles weten . Alles gaat ook goed ...
Alleen nu had ik vandaag wiskunde / rekenen om even weer te kijken wat we allemaal kunnen .
En het was best moeilijk Bloos Gelukkig was ik niet de enige maar ik wil zo graag goed presteren en laten zien dat ik het echt met gemak kan dat ik het verschrikkelijk vond dat ik sommige vragen niet wist . Pas na een beetje uitleg was me geheugen weer wat opgefrist en wist ik weer wat antwoorden .

Nu is mijn vraag , zijn der goede wiskunde / rekensite's waar je je zelf kan testen en waar je ook van kan leren ?
En ook van andere vakken zoals Nederlands , Engels , Biologie ? Gewoon als extra .

Alvast heel erg bedankt .

KiekKiek

Re: Wiskunde en andere vakken .

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 19:20

Op sommige schoolsite's heb je extra oefensite's.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 19:28

ik vind het zeer positief dat je zelf wat wil gaan oefenen om alles weer op te frissen!
Als je deze houding aanhoudt ga je het zeker redden!

mocht je niks kunnen vinden op Inet, vraag het dan gewoon aan leraren. Die hebben vast wel wat oefen opgaven voor je!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 19:45

KiekKiek schreef:
Op sommige schoolsite's heb je extra oefensite's.

Oke ik zal eens gaan kijken , bedankt !

ma_rie_tje schreef:
ik vind het zeer positief dat je zelf wat wil gaan oefenen om alles weer op te frissen!
Als je deze houding aanhoudt ga je het zeker redden!

mocht je niks kunnen vinden op Inet, vraag het dan gewoon aan leraren. Die hebben vast wel wat oefen opgaven voor je!

Ja ik hoop wel dat ik het ga redden ja , maar ben zelf zo onzeker ook al gaat het wel makkelijk .

Bedankt voor de reactie ik ga nu even zoeken op internet !

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 20:59

Bij de meeste methodes, zijn er sites en daarbij kan je oefenen.

Pytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 22:17

ik gebruikte voor mijn eindexamen de boeken: samengevat. Deze hadden ze voor allerlei vakken, of die ook voor vmbo niveau (zo heb je dus alle wiskunde die je moet kennen in 1 boekje, met voorbeelden) bestaan, dat zou je even moeten zoeken.
Heb gezocht: http://www.beslist.nl/boeken?query=Same ... &offset=15 Ze zijn er voor alle niveaus.

Yucome

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 18:04

Marijee schreef:
Bij de meeste methodes, zijn er sites en daarbij kan je oefenen.

Idd, gewoon bij google de methode opzoeken en dan naar die site gaan staat vaak iets om te oefenen. Lachen