het grote trainee-topic!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

het grote trainee-topic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-08 08:02

hoi allemaal, bij deze ein-de-lijk een plaats op bokt waar je al je vragen, uitroepen, ergernissen, onduidelijkheden, interesses, ambities (......eingelijk gewoon allles) kwijt kunt als het maar gaat over het trainee-leven! Wil je een traineeship gaan doen, of doe je er één en baal je van de functie of van het ontbreken van begeleiding? Lucht hier je hart!

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Re: het grote trainee-topic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-08 08:07

bij deze mijn ervaringen:

ik werk sinds maart dit jaar bij TTP (misschien nog meer TTP'ers hier?). Een klein detacheringsbureau voor ICT, inkoop, facility management, finance, RO, en informatiemanagement. In die laatste tak ben ik nu werkzaam. Ik heb een half jaar bij het COA gewerkt in Meppel, en nu sinds twee weken aan de slag in Steenwijk, als BAG-projectmedewerker.

Opvallende dingen in mijn trainee-leven: salaris is zeker onderhandelbaar, ook als je werkgever je voorhoudt dat je opleiding betaald wordt en je een auto van de zaak krijgt (NOT!). Hamer erop (niet te hard, dan wordt het een retourtje EHBO Clown ) dat je goede begeleiding krijgt. Dat was in mijn eerste functie ver te zoeken helaas.

Verder bevalt het mij prima, ondanks dat ik hier misschien eens wat tirades zal afsteken over collega's of werkomstandigheden Vork

Ben erg benieuwd naar jullie mening! Kom maar op!