Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ingrid_92 schreef:Maakt dit de boekhouding niet moeilijker als je het via je privé rekening naar je zakelijke rekening moet gaan overmaken?
rien10 schreef:Ingrid_92 schreef:Maakt dit de boekhouding niet moeilijker als je het via je privé rekening naar je zakelijke rekening moet gaan overmaken?
Nee hoor. Het is een inkomst op je zakelijke rekening. Of dat nu via de kas storting komt of via jouw privé rekening. Dat maakt niet uit.
Emmaa_ schreef:Als je ZZP'er bent is er effectief geen verschil tussen jouw eigen geld en het geld wat binnenkomt in je bedrijf. Dat betekent dat je privé-geld over mag maken naar je zakelijke rekening en andersom ook. Voor de boekhouding is het handig en de Belastingdienst eist dat je dit wel ergens onder wegboekt, maar als jij het contante geld op je privérekening zet en je maakt het over naar je zakelijke rekening onder 'contanten' is dat verder geen enkel probleem.
xRivaldo schreef:Hier wat stil geweest, maar zeker niet stil gezeten. Weer contact opgenomen met een nieuwe leverancier, nog geen reactie op gekregen, maar verwacht dit wel vandaag of morgen te krijgen.
Verder ook bezig geweest met een logo/huisstijl. Ben er ook achter gekomen dat ik helemaal niks bak van Adobe Illustrator en mijn creativiteit me nog altijd in de steek laat. Dus heb zojuist een reclamebureau gecontact en heb daar deze week een afspraak mee.
Nu weer bezig met de 'Comming Soon' pagina en daarna de Facebookpagina.
Juud87 schreef:Nog even over Knab: Ik stort eens n de zoveel tijd de contanten, ik zet als omschrijving altijd iets van kas trimsalon en dan de maand(en) waar het over gaat.
De meesten betalen per pin, een enkeling nog contant, meestal mensen met eigen bedrijf