Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rebecca schreef:Ahh dat is echt logisch en slim! , hij moest donderdag even bellen maar dan sta je er soort van alleen voor had er moeite mee (Ben van nature al wat onzekerder of ik het juiste wel doe) . Maar dan heb je wel gelijk een puntje om aan te werken
Iris965 schreef:Ik ben gezakt
Had weer dezelfde examinator....ik was er al bang voor.
Ik had gezegd dat ik de instructrice mee wou als ik weer dezelfde zou hebben.
Dus ze ging mee, was ik echt blij mee want nu ging die examinator mij niet vanalles vragen en hun gesprekken leidden me een beetje af (op de goede manier).
Het afrijden ging echt goed, ik heb nog nooit zo lekker gereden en was er echt helemaal van overtuigd dat ik geslaagd zou zijn. 0 ingrepen en had nergens het gevoel dat ik ergens een grove fout was begaan (zoals; oh oeps die auto had voorrang)
Het viel nogal rauw op mijn dak toen hij zei dat ik gezakt was.
Als ik hem de volgende keer weer heb ga ik gillen.
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom ik ben gezakt. Maar gelukkig was mijn instructrice mee. Volgens de examinator hield ik in de bebouwde kom teveel rekening met de weggetjes van rechts die voorrang hebben.
Ik baal echt ontzettend. Had net mijn zelfvertrouwen weer teruggevonden achter het stuur. Ik was er zo van overtuigd. Ik wil niet nog een keer afrijdenen dan zakken door zoiets stoms...
Polly schreef:Balen!! Klinkt als doorstroming waar hij je op laat terugkomen.
Goed om te weten dat als je de volgende keer weer dezelfde mocht hebben dat je instructeur dan een verzoek tot ruiling mag doen.
mrieeek schreef:Hoi! Ik kom even binnenvallen! Vanochtend heb ik mijn rijbewijs gehaald, gelukkig kon ik deze vandaag meteen aanvragen op het gemeentehuis. Echter, met het vervelende weer van vandaag zou ik graag een testritje maken naar stal.
Mag je al rijden voordat je je rijbewijs daadwerkelijk in handen hebt?