Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Caitlinnn schreef:Zijn er nog meer mensen die ik wat vragen mag stellen in PB mbt jullie eigen onderneming
Zie er genoeg in dit topic maar wil niet iedereen zomaar een bericht sturen
11AFotograaf schreef:_Caitlinnn schreef:Zijn er nog meer mensen die ik wat vragen mag stellen in PB mbt jullie eigen onderneming
Zie er genoeg in dit topic maar wil niet iedereen zomaar een bericht sturen
Kan je niet iets specifieker zijn waar je vragen over wilt stellen? Nu is het wel heel erg ruim. Maar wat mij betreft mag je mij wel een pb sturen hoor.
rien10 schreef:Tja, in theorie heb je gelijk. Maar er zit geen uren teller op een laptop, hoeveel je er privé, hoeveel je er zakelijk en hoeveel je er voor studie mee doet.
joyce2 schreef:Ze blijven je gewoon lastigvallen hoor, waar je je ook bij inschrijft. Ik heb een hele tijd gewoon de telefoon niet opgenomen als ik het nummer niet kende, maar dat werkte toch ook niet zo goed. Het is voor mij een hele goede leerschool om "nee!" te leren zeggen en gesprekken kort/bondig af te handelen.
joyce2 schreef:Ze blijven je gewoon lastigvallen hoor, waar je je ook bij inschrijft. Ik heb een hele tijd gewoon de telefoon niet opgenomen als ik het nummer niet kende, maar dat werkte toch ook niet zo goed. Het is voor mij een hele goede leerschool om "nee!" te leren zeggen en gesprekken kort/bondig af te handelen.