Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hotchocolat schreef:@ XRivaldo, om bepaalde leveranciers te kunnen krijgen heb ik thuis het oude kippenhok omgebouwd (ruimte van ca 20m²) dat voldeed. Nu 3 jaar later heb ik een deel koeienstal, hooizolder, en het oude voerhok erbij.
Dit dient als opslag met de mogelijk tot magazijn verkoop.
Ook een bijkomend voordeel dat er zo het een en ander van de belasting aftrekbaar is.
@pmarena waar zit Barefoot dan met zulke hoge verzend/verwerkingskosten
Rex_Rolfo schreef:Een kennis had een hoek van het magazine als showroom ingericht en met wat creatief fotograferen leek het net een echte winkel. Werkte prima voor die (buitenlandse) leverancier die niet aan pure online shops wilde leveren.
Rex_Rolfo schreef:Soms moet je klein beetje bluffen. Als je omzet draait en leverancier merkt dat je serieus met hun producten en met de klanten omgaat (b.v. betere product kennis of leveren van reserve onderdelen) dan de nodige fysieke winkels draaien ze vaak bij.
En soms misschien niet. Ondernemen is risico en heb je in elk geval de omzet van die tijd in de zak
phietje schreef:hallo,
tijdje niet geweest. Leuke tips weer gelezen. Ik zit steeds weer te twijfelen om zelf de belasting te doen aangezien ik erg klein ben en ik toch wel 500 exl btw moet betalen voor alleen een aangifte. Maar goed, iedereen zegt dat het ook wel iets oplevert alleen vraag ik me dat tot nu toe wel af hahah.
Over de kosten van een rekening, ik zit bij de Regio Bank, ik betaal 6,75 ofzo iets en daar zitten een hoop stortingen bij gratis dan op rekening als contant storten.
Ik was ook naar een pin apparaat aan het kijken, aangezien ik steeds vaker tegen 'wan'betalers aanloop. Niet alleen vervelend maar het geeft me steeds weer een rotgevoel als ik voor de zoveelste keer achter een niet betaalde rekening aan moet.
Booooo schreef:xSCWx: Dat valt nog mee inderdaad...
Wie besteld er plastic tasjes, en waar?
Ik zie alleen bedrijven waar ik gelijk 1000 stuks moet afnemen..
hotchocolat schreef:@pmarena waar zit Barefoot dan met zulke hoge verzend/verwerkingskosten
pmarena schreef:hotchocolat schreef:@pmarena waar zit Barefoot dan met zulke hoge verzend/verwerkingskosten
Even snel: Hirschhorn in DLD. Jaren geleden toen ik de pakketten nog per meer dan 10 tegelijk binnen kreeg als eens bedacht om ze zelf te gaan halen, daar hadden we een leuk zakcentje op kunnen verdienen, maar dan werd het weinig goedkoper want bleken het ineens verpakkingskosten te zijn....beetje lüllig