Ik kan het nog wel even zonder visitekaartjes doen..
Ondertussen al een zakelijke rekening bij Knab geopend en mijn Izettle is binnen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rien10 schreef:Tja. Dat is heel lastig te beantwoorden. Ligt aan het product, het bedrijf en de mens in kwestie. De enige tip die ik je kan meegeven is: neem geen overhaast besluit. Trap niet in deals als "nu tekenen want dan krijg je extra korting". Gewoon alle in formatie in je opnemen en later herkauwen en dan pas een beslissing nemen.
xRivaldo schreef:rien10 schreef:Tja. Dat is heel lastig te beantwoorden. Ligt aan het product, het bedrijf en de mens in kwestie. De enige tip die ik je kan meegeven is: neem geen overhaast besluit. Trap niet in deals als "nu tekenen want dan krijg je extra korting". Gewoon alle in formatie in je opnemen en later herkauwen en dan pas een beslissing nemen.
Om een leverancier in paardensportproducten (hoe kan het ook anders)
Dat is een goede inderdaad. Niet te snel overstag gaan. Dat zal namelijk niet de eerste keer zijn voor mij. Het gaat dus om leverancier worden van hun producten.
hotchocolat schreef:xRivaldo schreef:Om een leverancier in paardensportproducten (hoe kan het ook anders)
Dat is een goede inderdaad. Niet te snel overstag gaan. Dat zal namelijk niet de eerste keer zijn voor mij. Het gaat dus om leverancier worden van hun producten.
Geen idee om welk bedrijf het gaat maar sommige hebben een vrij hoge eerste bestelling, hier valt bij de meeste nog over te praten.
Wat ik zelf ook belangrijk vind is of ze vanaf een bepaald bedrag franco leveren. Ik heb er 2 bedrijven tussen zitten die helaas niet franco leveren ook niet als ik ook 5000€ bestel (komt alleen een gigaberg aan verzendkosten bij)
Nirvana_ schreef:Hoi allen!
Ik ben bezig mijn eigen webshop op te startenontzettend leuk, maar voor mij ook allemaal nieuw terrein! Zijn er hier mensen die wellicht een paar tips voor me hebben? Wat kan je beter uitbesteden, wat kan ook prima zelf? Hoe gaat het met belasting en administratie? Hoe en waarom ben jij begonnen?
Mag via hier, of pb! Het gaat overigens niet over iets paard-gerelateerd. Hoop dat dat geen probleem is
xRivaldo schreef:Ohja, en zeker de 'Bokt-ondernemers' delen doorlezen
Booooo schreef:Wat ga je verkopen in de webshop?