Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Optiwolk schreef:Mri schreef:Wat is de samenstelling van het team waarin ik ga werken
hoe is deze vacature ontstaan (vertrek voorganger/uitbereiding, voorganger pensioen/ nieuwe functie)
kan ik een rondleiding over de werkvloer krijgen
hoe ziet de organisatie structuur eruit
etc.
Dit was allemaal al beantwoord.
Heb dan maar gevraagd of er doorschuifmogelijkheden waren binnen 't bedrijf, aangezien het een zwangerschapsvervanging is.
(Niet, overigens, maar wel evt bij hun leden.)
Zou vandaag telefoon moeten krijgen, zit dus nog meer dan anders aan m'n foon gekluisterd.
Optiwolk schreef:Mri schreef:goede reactie is dan:
ik had een aantal vragen voorbereid zoals xxxxx, maar deze zijn in het gesprek allemaal al beantwoord.
echter id er nog 1 vraag over:
ik ben heel erg enthousiast geworden. Wanneer kan ik beginnen? *knipoog* (gewaagd, en alleen doen als je ook echt enthousiast bent en een goed gevoel hebt erover).
of: als jullie nog twijfels hebben/onzeker zijn over mijn geschiktheid, wat zou deze twijfel dan zijn/ wat is daar de reden van?
ook erg direct, maar geeft aan dat je a:lef hebt en b: laatzien dat je feedback kan incasseren en c: ws goed kan argumenteren waarom jij wel geschikt bent.
Ohja dit is ook wel iets!
Maar moet inderdaad maar net in het gesprek/ de situatie passen;
purny schreef:Net het gesprek gehad. Ik moest ze terugmailen of ik het wilde doen en wat ik van het gesprek vond. Dan zouden zij mij ook mailen of zij me geschikt genoeg vonden. Ook moest ik een referentie opgeven van mijn laatste werkgever. Maar dat is een hele andere richting.
Marcella schreef:Zit nog heel hard te twijfelen, maar denk dat ik het wel gaat doen ook al heb ik geen zekerheid op werk. Beter iets dan helemaal niks en wie weet gaat dat uitzendbureau voor beveiligers wel super lopen.