Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dimphyl schreef:Oei Marie_anne das een lastige inderdaad.. ik zou dan denk ik geen reactie meer durven sturen uit angst het fout te doen
Dimphyl schreef:Hier ook eindelijk uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek, zou gaan om 40u per week voor de zomermaanden en ongeveer 20 pw in t naseizoen. Winkel zit op nog geen minuut lopen dus ik ben super enthousiast..
SpeechLess schreef:Ik zou denk ik de mail dan terugsturen naar het mailadres waar het vandaan kwam en dan met de naam van de persoon als aanhef.
SpeechLess schreef:Ik krijg vandaag een aanbod van een bedrijf waar ik afgelopen week op gesprek was geweest. Ik ben echt super benieuwd!
SpeechLess schreef:@Marie-Anne: Ik zou dan toch gewoon maar niet reageren denk ik.. Maar je moet doen wat voor jezelf goed voelt natuurlijk.
Dat is balen Winged!
Ik zou dus vandaag wat horen, maar ik heb nog niks gehoordBeetje irritant dit.. Laat dan gewoon even weten dat het nog niet lukt oid..
Winged schreef:Wat voor opleiding heb je, is het een bijbaantje?
En weken aan het zoeken? Hier zitten mensen die al maanden al dan niet jaren bezig zijn
SpeechLess schreef:Goed nieuws Marcella?![]()
Ik heb het aanbod vandaag gehad (ipv woensdag dus wat ze eerst hadden gezegd). Ik vraag me af waarom ze er zo lang over moesten doen, want het is niet perse een heel bijzonder aanbod ofzoIk kwam er dus gisteren achter dat ze me al per 1 februari willen, wellicht handig om ook even te vermelden al
![]()
Op zich kan ik nu elk moment weg en men wist al dat dit speelde, dus het kan wel. Het aanbod was op zich wel prima, maar ik twijfel nog om te onderhandelen over het salaris. Vooral omdat er geen pensioen bij zit en ik het salaris dan wel redelijk laag vind.. Maar het is wel een hele mooie kans voor me. Dus ik wil het sowieso wel gaan doen
![]()
Het is overigens dus echt vrij bizar gegaan, want ik ben maar 1 keer langs geweest voor een gesprek en heb op basis daarvan een aanbod gekregen en de volgende keer dat ik erheen ga is dus mijn eerste werkdag