Zeker, straks lekker slapen als anderen weer mogen gaan werken Ik hoef niet te lopen, mag mijn plek niet verlaten, collega's lopen rondes
sabine1979 schreef:Zeker, straks lekker slapen als anderen weer mogen gaan werken Ik hoef niet te lopen, mag mijn plek niet verlaten, collega's lopen rondesAah dat is ook stom. Ik ben alleen dus moet wel.
Collega's zijn geen ploegleider, hun zijn mijn ogen op het centrum.Alleen is maar saai, of valt dat mee?
Als het rustig is, dan is dat saai. Maar heb afgelopen nachten veel controles gelopen dus dan is het goed te doen.
Shaya_ schreef:GaitMonster schreef: 3/5Deze nacht heb je gezelschap in het topic Jaa haha! Afgelopen nachten was het maar rustig hier in het topic
Ik mag komende nacht eindelijk weer..voor 2 nachtjes.. kijken hoe het gaat. zit wel met een enkelband blessure maar met brace is dat goed te doen. Krijg ondersteuning bij de zware adl. Heb er wel zin in
Dat is ook een manier on je wasrek te laten luisteren .Hier 3/5.Ben erg moe terwijl ik toch wel veel geslapen heb vandaag.
5/5 vind het wel mooi geweest. Gister heel druk geweest tot nu toe lekker bezig geweest. Werkse allemaal!