Ik heb een accu met omvormer die ik van een kennis mag lenen. Morgen even thuis testen hoelang hij het doet.
En toch ingeschreven voor een kraam

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Booooo schreef:Ja klopt half uurtje haha! Ik laat het weten mocht tie niet werken![]()
Heeft er iemand hier een izettle? Ik ben van plan er een aan te schaffen zodat klanten ook kunnen pinnen. Ziet er heel goed uit, geen contract vaste kosten etc. Je betaald eind van de maand 2,75% over de totale transacties van die maand.
Alleen staat het geld geloof ik niet meteen op mijn bankrekening.
Er staat dit:
Dag van transactie: maandag
Geld staat op je bankrekening: woensdag-donderdag
Booooo schreef:Kennis zegt net dat het ook een hele oude accu is en het waarschijnlijk ook daar aan ligt
Rien ik stuur je even een PB
Rex_Rolfo schreef:
Lante schreef:@Granoek, ik ga graag en regelmatig uit eten. Zaken waar ik naar terug kom zijn netjes en schoon, enorm klantgerichte bediening die lege glazen snel bij komt vullen en niet steeds door mijn gesprek heen komt om te vragen of ik nog wat wil drinken of bestellen, genoeg smaakvol eten wat er vers uit ziet, geen nepplanten, niet te luide muziek, genoeg ruimte tussen de tafels, een afgesloten kinderspeelhoek, zodat ik geen last heb van andermans kroost, schoon en netjes sanitair met goede verlichting, sfeervol terras met goed zittende loungebanken of stoeltjes, mooie beplanting, dekens en terrasverwarming.
Om maar wat te noemen.
Eigenlijk wil ik mij vooral verwend en gerespecteerd voelen in mijn privacy, terwijl ik geniet van eten en zorgvuldig gekozen inrichting.