yvettt02 schreef:Lestrange01 schreef:Ben ik de enige die er juist tegen op ziet? Zo'n lange vakantie... mijn enige vriendin gaat letterlijk de hele vakantie weg met haar vriendje, dus ik ben alleen. Ik zie er zo ontzettend tegen op! Dan zit ik al die weken helemaal in mijn eentje in mijn kamer niks te doen. Het liefst zou ik de hele zomer ook naar school gaan![]()
Misschien ook omdat ik eigenlijk van plan was om naar Italië te gaan met mijn ex, naarja, die is nu een ex. Daarna zou ik gaan met een vriendin, maar die mocht later toch niet van haar ouders. Dus nu ga ik helemaal niet op "examen vakantie". Heb zelfs zitten denken of ik niet gewoon een random op bokt kon vragen of iemand mee wilde gaan op vakantie met me, maar daar is het nu al veel te laat voor.
Ik ben ook nog helemaal niet klaar voor het hbo, zo eng
Haha als je je verveelt mag je altijd hier paarden komen knuffelen. Ik ga deze vakantie ook niet weg waarschijnlijk. Iets met paarden aan huis en precies vandaag een nieuw paard aangekocht te hebben waardoor je je spaarrekening moet aanvullen ipv verder opmaken
Ligt eraan waar je woont, maar dat lijkt me leuk! (Ik ken het overigens, geld uitgeven aan dieren. Ik ga niet uit en kleding koop ik ook niet, maar al mijn geld gaat op aan mijn huisdieren
) Trouwens, is het misschien ee idee om als we hier bijvoorbeeld een hele goede samenvatting/uitleg/whatever handig is voor examens hebben voor een vak dat we dit delen? Ik heb bijvoorbeeld heel het boek van "Brazilië" samengevat in een Google drive document in volgens mij maar 7 pagina's (Ja dit heb ik in de avond gedaan vlak voor de toets. Ik vat dingen samen als ik gestresst ben ) en heb ik in havo 4 van bijna elke paragraaf van het m&o boek een samenvatting op papier geschreven (ik vond m&o een heel eng vak. En leerde door het maken van samenvattingen, ik heb dat jaar 2 10'en voor m&o gehaald dus de samenvattingen zijn goed
). We hebben natuurlijk dingen vanuit school meegekregen, en examenbundels en samengevat boeken, maar mochten jullie wanhopig worden en behoeften hebben aan een van mijn samenvattingen, stuur me een pb'tje!Ik heb trouwens een zwakke plek voor dingen over klimaat en de ITCZ, het is mijn favoriete aardrijkskunde onderwerp en ik weet dat veel mensen dat wel erg lastig vinden. Heb je daar een vraag over mag je me ook pb'en. Ik word erg enthousiast over lage en hoge drukgebieden

.
)