Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
c_esther schreef:Laura, is er zoveel beschikbaar ? haha
Wat voor plan schrijf jij Laura? ik zit ook in de (online) marketing hoek
Hij bedoelde het meer spreekwoordelijk. Maar als ik een méga idee heb wat ook veel kost dan staat hij daar dus wel voor open.suus_pepper schreef:Ik zou aangeven dat het prima is, mits zij zich aan dezelfde regels houden. Dus niks kopiëren en bij twijfel bij jou navragen. Lijkt me geen rare eis!
Ik heb een nieuwe bedrijfsbegeleider gekregen. Mijn vorige kreeg een grote spoedopdracht.. Vrijdag hoop ik mijn onderzoeksplan af te maken. Morgen eerst college.

suus_pepper schreef:De nieuwe kende ik al, bijzondere man met een sterke mening. Grapjes die niet altijd grappig zijn, maar staat wel voor je klaar als je hem nodig hebt. Hij neemt mijn PVA ook doodserieus, hij wil niet dat ik net als een klasgenoot voor schut sta bij de toetsingscommissie.
Leuk om te horen

callychanel schreef:Oké, ik heb mijn feedback terug, maar heel vrolijk word ik daar toch niet van.
De opmerkingen inhoudelijk naast de tekst kan ik prima iets mee.
Daarentegen de algehele feedback toch wat minder.
Het resultaat levert te weinig op volgens mijn docenten. Een besparing van 2000 euro is niet voldoende. Ze vinden de tijd en investering die wordt gedaan door het onderzoek dus niet voldoende opleveren..
Ik heb nu 2 opties. Of mijn onderzoek ontkrachten en aangeven dat binnen de marges van het bedrijf blijven niet voldoende resultaat biedt om er daadwerkelijk mee aan de gang te gaan.
Of zorgen dat ik mijn onderzoek meer body geef en kan aantonen dat er meer voordelen zijn naast wat opgeschreven is. En deze zijn er ook wel, maar 100% zeker zijn deze niet. Ik vind het dan ook moeilijk om dat op papier te zetten.
Pfff lastig en ik heb maar tot dinsdag om alles aan te passen.
callychanel schreef:Nee dat zijn ze niet. Is voor een extern bedrijf. Die juist heel blij zijn met het onderzoek.
Er zijn ook zeker nog andere besparingen, ook op langer termijn. Maar om dit uit te kunnen rekenen moeten er aannames gedaan worden, en ik heb altijd begrepen dat dit niet zomaar mag.
Of je moet het heel goed kunnen onderbouwen. Dus in overleg met de opdrachtgever ga ik dit nu maar proberen. Hij zij al, moet ik bellen of mailen om ze uit te leggen dat het in praktijk anders werkt:).
Maar wat was er nou (past wel in lijn van het eerste verloop van het contact), ze had in de bijlage een plan van aanpak van een random andere student meegestuurd