Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Als het een 2 was had ik het ook 100% zeker gedaan haha. M'n voorkeur gaat wel uit naar M&O nu ja.
hoe weet ik niet (nou ja, het feit dat de helft letterlijk uit de d-toets/opgaven kwam heeft behoorlijk geholpen), maar mij hoor je niet klagen
Ik snapte er helemaal niks van dus ik had het maar opgegeven en op de herkansing ingezet. Bij het proefwerk eigenlijk gewoon maar alles gaan differentiëren en toch nog een 7,1
Is ook meteen mijn laagste tot nu toe deze toetsweek

Melisjeee schreef:Mijn SE week is nog niet erg succesvol tot nu toe helaas
NL: 6,0 EC: 6,7 BI: 5,7 NA: 5,6 DU: 9,3
En dan moeten SK, EN en WisB nog komen en daar heb ik bij alle drie geen goed gevoel bij, wat een feest
Melisjeee schreef:Ja hoor!![]()
Wat voor toets is het, schrijven, luisteren of wat anders?
NoorW schreef:Ik had deze week mijn SE-week. Ik zag er erg tegenop omdat ik door verschillende factoren minder goed kon leren dan normaal. Ik heb nu al mijn toetsen gehad en wonder boven wonder gingen ze naar mijn idee allemaal goed!
Ik heb voor wiskunde al mijn cijfer terug. En dat is en absurd cijfer: 9,7. En dat terwijl ik als enige een half uur voor tijd weg ben gegaan (dat mag bij ons, ik weet niet of dat bij jullie ook mag), wat tot staren van iedereen leidde aangezien er nog niemand klaar was. Ik heb me nog nooit in mijn leven zo'n nerd gevoeld