Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
nafnaf schreef:Hele dag geklust in mijn kamer, bokker Sarahmisty ook nog even gesproken![]()
Morgen alles afmaken en inrichten.
Ik baal er ook van dat ik me boeken nog niet heb. Introductie kamp begint volgende week maandag, lekker fietsen naar beekbergen met je slaapzak, kussen, luchtbed en nog andere troep
_lotteeee schreef:nafnaf schreef:Hele dag geklust in mijn kamer, bokker Sarahmisty ook nog even gesproken![]()
Ik baal er ook van dat ik me boeken nog niet heb. Introductie kamp begint volgende week maandag, lekker fietsen naar beekbergen met je slaapzak, kussen, luchtbed en nog andere troep
Samenfietsen, ik zie zo op tegen dat roteind..
Hahaha, laten we er maar het beste van maken.. Havefunn
voor zover ik jullie kan vinden in de mensenmassa wrs hahaha
Celine_Famke schreef:Op mijn vorige opleiding had ik wel sport (noemen ze geen gym meer).
Maar dat was niet zo gek, was een opleiding om je klaar te stomen voor politie etc, dus dan is het wel te verwachten dat je gaat sporten en fitnessen met school haha.
_lotteeee schreef:nafnaf schreef:Hele dag geklust in mijn kamer, bokker Sarahmisty ook nog even gesproken![]()
Samenfietsen, ik zie zo op tegen dat roteind..
Hahaha, laten we er maar het beste van maken.. Havefunn
voor zover ik jullie kan vinden in de mensenmassa wrs hahaha[/quote]