Je onderschrift valt op hoor !
En huilen op tv om een baan werkt echt haha. Kijk naar dubbeltje op zn kant, ze vinden áltijd werk...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MyWishMax schreef:Ik mag voor een 2e gesprek!
Alleen hadden ze mijn voicemail ingesproken (ik vier verjaardag dus ff snel tussendoor). Maandag ochtend dus even bellen!
Sheran schreef:Wat is voor jullie dan het gevolg van het niet krijgen van een baan, dat jullie er verdrietig om worden (ik snap dat het niet goed is voor je ego, hoor). Want na de WW is er nog altijd de bijstand, toch? Hebben jullie dan een huis dat in dat geval niet meer betaald kan worden, zodat je uit je huis moet enzo?
Dimple schreef:Renske, lief van je om dat hier aan te bieden!
Dimple schreef:Haike, ik snap je gevoel helemaal. Je hebt ws ook teveel vaste lasten om binnen een bedrijf een 'stage oid' te kunnen accepteren om toch ervaring in je vakgebied op te doen? Welke richting is je HBO opleiding?
Sheran schreef:Wat is voor jullie dan het gevolg van het niet krijgen van een baan, dat jullie er verdrietig om worden (ik snap dat het niet goed is voor je ego, hoor). Want na de WW is er nog altijd de bijstand, toch? Hebben jullie dan een huis dat in dat geval niet meer betaald kan worden, zodat je uit je huis moet enzo?
haike schreef:Hier teleurstelling ook meer mentaal nu nog dat zonder baan kom te zitten, 2 hbo-studies gedaan en door omstandigheden eerst tijdelijk werkzaam geweest in de paarden, daar erg moeizaam uitgekomen en nu in een winkel waar dus weg moet. Vind zo jammer niet op niveau aan her werk kan komen, voel me dus mislukt daarin.