DeniseBobby schreef:Dier en veehouderij heb ik ook naar gekeken! Ben alleen erg bang dat er geen banen te vinden zijn.. Zou het wel heel graag gaan doen, want mijn hart ligt echt bij de dieren
Precies hetzelfde heb ik dus..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Dacht dat ik het verkloot had! En 16 v/d 20 punten voor lezen
Ik ga scheikunde herkansen, dus deze week maar even wat extra lesjes nemen en het beste ervan hopen! Was vorig jaar een kei in scheikunde (9 gemiddeld) en dit jaar twee keer een 5,1
, Duits was ook onvoldoende maar dat was aangezien ik gewoon te lui was om daarvoor te leren
voor de rest allemaal voldoendes
DeniseBobby schreef:Nice nice! Ik hoop dat ik ook snel DNA krijg, vind ik echt heel interessant![]()
Ik dacht ik ga natuurkunde herkansen (4,7...) maar nu lijkt het erop dat ik sk moet gaan herkansen.. Heb het cijfer nog niet terug maar ik verwacht hooguit een 3 :'( Vind sk nu veel moeilijker dan vorig jaar.
het is lastiger dan de andere hoofdstukken maar ook een stuk interessanter vind ik
maximexfleur schreef:Heb 3 jaar Havo makkelijk gehaald, heb er nooit heel veel voor moeten doen, het wordt nu idd wel steeds pittiger. Laten we hopen dat ik dit jaar ga halen!