Ik had vanavond de documentaire gezien. maar heel eerlijk gezegd heb ik het een beetje met tranen in de ogen bekeken... Maar wel fijn dat Edward een nakomeling van hem heeft, en nu maar afwachten hoe die zich gaat ontwikkelen!
Pff ik probeerde de dienstdoende arts te bellen, maar wordt steeds door verbonden naar een andere afdeling? Waar de arts dus niet is... Uiteindelijk maar de schaduwarts uit ze bed gebeld. Fijn als je dan met een patiënt zit die onwijs onrustig/agressief wordt..
Ik heb ook de documentaire gekeken van totilas, ben toch behoorlijk geschrokken van zijn ongelukkige blik in zijn ogen ten tijde van zijn blessure..
Oretha
Geplaatst: 15-08-14 06:01
Ik vond het zo bizar om te zien wat geld doet met mensen en de psychologische druk van het hebben van zo'n wereldpaard.
Wat vervelend dat je de arts niet te pakken krijgt
We hebben nog wel wat papierwerk, het was niet eens volle maan hoop toch beetje op tijd te gaan.
Ik vond de documentaire ook erg mooi, interessant vooral.
Met Gio gaat goed nu gelukkig! Doet niet veel, beetje zijn kudde beheersen haha hij staat met 5merries. Mooi gezicht hoor, hoe de natuur dat regelt. Hij staat in igg onderaan de rangorde haha
Ik heb vannacht weer een beetje rust. Na afgelopen nacht ontzettend oplettend aangezien een van me patiënten me zo heeft laten schrikken door achter me te staan en zich niet hoorbaar heeft gemaakt. damn dacht dat ik tegen het plafon knalde van schrik
De patiënt die me de afgelopen nacht zo bezig heeft gehouden is vandaag met ontslag gestuurd. Was al de zoveelste waarschuwing en nu was het klaar. Voor mij nu wel even een stukje rust
Mijn laatste nacht dan anderhalf week vrij! Heerlijk. Bij ons zo rustig dat collega en ik gewoon 2 films hebben gekeken. Expandabels 3 en pompeii. Ik val nu haast in slaap. Geef mij ook maar iets drukker. Nog 2 uurtjes en dan....lekker koese
Ik had het wat minder rustig... Ik hoop dat ze me vannacht ook mijn andere werkzaamheden laten doen, laatste nachtje dus zoveel mogelijk alles wegwerken voor mijn collega die mijn overneemt.