Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Marit schreef:Ik heb bij mijn baas aangegven dat mijn studie fulltime is en dat ik dus waarschijnlijkl zeker de eerste weken niet doordeweeks kan werken
Maar nu, ik heb nog een aantal zaken die niet echt compleet zijn.
- Studentenpas. Hebben jullie die allemaal al? Ik kan er niet echt iets over vinden..
- Eerste lesdag. Ik weet dat het op maandag begint maar niet hoe laat/waar/wat
- OV product. Ik heb pas vorige week mijn kaart gekoppeld. Krijg ik daar bericht van als ik het kan ophalen of gaat dat gewoon vanzelf?
En mijn boek van bol.com is al bijna een week onderweg
Het intro weekend is maar voor 10% van de studenten dus daar kan de info niet gegeven worden.. Hoop dat ik nog iets te horen krijg dan
Studentenpas moet ik maar even voor gaan bellen inderdaad want daar weet ik niks van..
Alles wordt ineens duidelijk. WAAROM ben ik zo'n warhoofd 
Die heb ik vorige week binnen gekregen!

Marielle_93 schreef:Ik heb een klassenlijst en datum+tijd en lokaal voor mijn kennismakingsgesprek met mijn SLB'er, volgende week maandag. Best spannend, zijn er meer mensen die dit hebben?

Word een gezellige boel dus
Nickyyyy schreef:Marielle_93 schreef:Ik heb een klassenlijst en datum+tijd en lokaal voor mijn kennismakingsgesprek met mijn SLB'er, volgende week maandag. Best spannend, zijn er meer mensen die dit hebben?
Niet zo precies maar ik heb wel een tijd, maandag om 10 uur leer ik mijn nieuwe begeleider en medestudenten kennen![]()
Daarnaast krijg ik een rondleiding door de school met alle informatie die ik nodig heb om te beginnen de week erop
Dus ik denk dat sommige roosters misschien nog niet