Toekomstige studenten HBO

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

RoosG

Re: Toekomstige studenten HBO

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 10:43

Ik heb op mijn werk aangegeven dat ik graag wil werken, maar ook wel tijd moet overhouden voor de studie. Daar houden ze gelukkig rekening mee.

Ik ben op zoek naar een leuke tas waar mijn laptop (17") in kan. Maar dat blijkt nog een hele opgave te zijn!

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 10:46

Mooi dat het opgelost is Lessie!
Ik wil ook graag mijn rooster weten, ze staan op het internet maar als ik mijn klas niet weet kom ik niet ver..

Ik ben jaloers dát jullie werk hebben. Ik ben tot nu toe overal te oud of ik pas niet in het profiel. :')

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 10:53

Ik had geluk, werkte 2 jaar terug bij de mac en toen ik weg ging voor mijn eerste studie kreeg ik te horen dat ik altijd terug mocht komen. Dus toen ik werk zocht.. :P
Daarbij ben ik voor de nachtploeg ook de goedkoopste kracht.

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 10:56

Ja ik heb ook een baantje waar ik vorig jaar werkte waar ik ook altijd terug mocht komen... nou.... Liever niet. :')

Wel lastig, want studie is natuurlijk niet gratis. Maar we zoeken rustig door. Eerst maar eens op de studie gaan richten :j

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 11:56

Ik heb bij mijn baas aangegven dat mijn studie fulltime is en dat ik dus waarschijnlijkl zeker de eerste weken niet doordeweeks kan werken :)

Maar nu, ik heb nog een aantal zaken die niet echt compleet zijn.
- Studentenpas. Hebben jullie die allemaal al? Ik kan er niet echt iets over vinden..
- Eerste lesdag. Ik weet dat het op maandag begint maar niet hoe laat/waar/wat :')
- OV product. Ik heb pas vorige week mijn kaart gekoppeld. Krijg ik daar bericht van als ik het kan ophalen of gaat dat gewoon vanzelf?

En mijn boek van bol.com is al bijna een week onderweg :')

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 11:57

Studentenpas heb ik idd binnen :j
1ste lesdag weet ik ook.. Eerst maandag een startdag dan krijg ik te horen welke klas etc. En weet ik dus alles voor mijn 1ste lesdag.
Ob-product heb ik niet.

Lessie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-13 11:57

Marit schreef:
Ik heb bij mijn baas aangegven dat mijn studie fulltime is en dat ik dus waarschijnlijkl zeker de eerste weken niet doordeweeks kan werken :)

Maar nu, ik heb nog een aantal zaken die niet echt compleet zijn.
- Studentenpas. Hebben jullie die allemaal al? Ik kan er niet echt iets over vinden..
- Eerste lesdag. Ik weet dat het op maandag begint maar niet hoe laat/waar/wat :')
- OV product. Ik heb pas vorige week mijn kaart gekoppeld. Krijg ik daar bericht van als ik het kan ophalen of gaat dat gewoon vanzelf?

En mijn boek van bol.com is al bijna een week onderweg :')

- Studentenpas heb ik over de post gekregen bij de brief dat ik officieel was aangenomen en blabla. Misschien dus even naar school bellen?
- Eerste lesdag informatie krijg je bij ons op de introductiedag.
- OV product krijg je na een week een brief of email over. Ik heb hem toevallig net gekoppeld en toen stond dat erbij.

Nordsvensk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 12:03

Studentenpas heb ik ook binnen, net een paar dagen. Infornatie over mijn introductiedag geb ik iok al gehad.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 12:07

Oh. Dat klinkt goed dan :') Het intro weekend is maar voor 10% van de studenten dus daar kan de info niet gegeven worden.. Hoop dat ik nog iets te horen krijg dan :') Studentenpas moet ik maar even voor gaan bellen inderdaad want daar weet ik niks van..

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 12:30

Oke wauw. Ik had me aan moeten melden voor hva-mail. Heb ik nu net gedaan en hier staan alle berichten over collegegeld en studentenpas. :') Alles wordt ineens duidelijk. WAAROM ben ik zo'n warhoofd _O-

Er staat wel dat in de tweede helft van een augustus een brief verzonden wordt over de eerste lesweek. Die had ik dan nu wel mogen hebben.. Als ik die zaterdag nog niet heb ga ik even bellen.

xxLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 13:38

wát is een studentenpas? :+

Femkex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 13:58

Collegekaart denk ik? :P Die heb ik vorige week binnen gekregen! :)

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 15:13

Die heb ik al een paar weken in huis :')

Nanno_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 15:20

yeeeeeeeh eindelijk informatie binnen.
boekenlijst voor blok 1 en informatie over de introweek. gelukkig pas 2 september dus heb volgende week nog om mn boeken binnen te krijgen enzo en me mentaal voor te bereiden hahaha!
ik heb mijn studentenpas ook al heel lang binnen, die wel haha!

Marielle_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 15:27

Ik heb een klassenlijst en datum+tijd en lokaal voor mijn kennismakingsgesprek met mijn SLB'er, volgende week maandag. Best spannend, zijn er meer mensen die dit hebben?

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 15:31

Marielle_93 schreef:
Ik heb een klassenlijst en datum+tijd en lokaal voor mijn kennismakingsgesprek met mijn SLB'er, volgende week maandag. Best spannend, zijn er meer mensen die dit hebben?

Niet zo precies maar ik heb wel een tijd, maandag om 10 uur leer ik mijn nieuwe begeleider en medestudenten kennen :j
Daarnaast krijg ik een rondleiding door de school met alle informatie die ik nodig heb om te beginnen de week erop

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 15:40

Ik heb geen studentenkaart gekregen hoor? :')
Maar ik heb wel meer post gemist, heb ook nooit een brief gekregen voor het koppelen van je OV terwijl ik die wel zou moeten krijgen..

Nanno_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 15:42

nee ik ook niet ik had gewoon gebeld naar duo en toen zeiden ze dat ik vrijdag naar zoń oplaad punt kan op mn studentenreisproduct op te laden!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 15:53

Ik werd net gebeld door m'n opleiding of ik ook mee ging op introkamp, even peilen hoe of wat. Dus ik vroeg of ze al veel aanmeldingen hadden, blijkt dat het hele kamp echt bomvol zit en ze hoopte dat er nog een paar niet zouden gaan :P Word een gezellige boel dus :Y)

Marielle_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 16:01

Nickyyyy schreef:
Marielle_93 schreef:

Niet zo precies maar ik heb wel een tijd, maandag om 10 uur leer ik mijn nieuwe begeleider en medestudenten kennen :j
Daarnaast krijg ik een rondleiding door de school met alle informatie die ik nodig heb om te beginnen de week erop

Ik heb de week erop pas introductie op school en dan is het de studenten en de school leren kennen, dit is puur om je SLB'er te leren kennen en volgens mij lees ik dat tot nu toe van anderen niet :P

Nanno_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 16:01

haha dat word vast feest!

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 16:43

Als de roosters kloppen die ik op de site kan vinden heb ik heel wat vrij tot de herfst"vakantie". :oo

Annenas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 16:53

Ik heb elke week een ander rooster.
Een dag heb ik zelfs dat ik om 8.45 moet beginnen en dan tot 11.20 les heb en daarna tussenuur tot 15.40 en dan van 15.40 tot 17.15 les. Wat een rotdag, dus ben blij dat t geen vast rooster is :)

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 16:56

Jaa ik heb ook elke week een ander rooster. :j Dus ik denk dat sommige roosters misschien nog niet
helemaal volledig zijn. Maar ik zou het niet erg vinden om een extra dagje vrij te hebben. :Y)

Annenas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 16:57

oh ik heb bijna elke week een dag vrij dus dat kan best kloppen hooor!