Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SplashIsLief schreef:Sim succes met je gesprek morgen!
Ruitje, duimen dat je morgen goed nieuws krijgt!
Ier, ik heb geen ervaring met een "photoshop-cv", maar ben eigenlijk wel heel nieuwsgierig naar jouw resultaat!
Annastasia balen dat je het niet geworden bentEn wat stom dat jullie zoveel minder betaald krijgen! Een belletje kan geen kwaad
Ik heb gisteren eens op een rijtje gezet wat ik allemaal heb gedaan naast mijn studie en het begint me zelf eigenlijk te duizelen. Die mensen zullen wel denken dat ik gek ben geworden(Korte samenvatting: 2 jaar voorzitter, 2 jaar diverse commissies, 1,5 jaar rechtswinkel, 7 dagen in de week fanatiek paardrijden, NK georganiseerd en mijn studie netjes in 4 jaar afgerond (bachelor + master)).
stef schreef:Tja, samen sta je sterk, aan de andere kant... voor jou 10 anderen op t moment... succes!
Weet iemand hier iets van ontslag vergoedingen? Er is nog 0 over gesproken, maar hoe bepaal ik of ik van mening ben dat ik er wel of geen recht op heb?
stef schreef:Ik ben al spontaan (mwah) lid geworden van jurofoon, en die hebben mijn verweer ook al geregeld...
Ontslag vergunning is in aanvraag. maar t uwv is niet zo snel, dus tja
stef schreef:Ontslag wordt toch altijd bij het UWV aangevraagd?
stef schreef:De reden is bedrijfseconomisch, maar t UWV is het geloof ik niet helemaal eens met de cijfers die aangeleverd zijn. Het doel was eerst per 1 oktober ( + maand opzegtermijn = 1 nov) maar dat is al niet gelukt, dus tot 1 dec zit ik sowieso veilig