Mar_Nimbus schreef:Ik wil graag om scholen in de zorg maar word overal af gewezen ppff
En er is zo veel vraag naar mensen in de zorg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lotus83 schreef:Het is alweer een hele tijd geleden dat ik in dit topic ben geweest (deel 5 geloof ik) maar ik meld me ook weer
Ik heb nu net mijn studie doktersassistente afgerond maar of ik geslaagd ben weet ik nog niet, of ik uberhaupt mijn diploma krijg is nog maar de vraag, want ik krijg alleen mijn diploma met het type diploma, maar vanwege mijn vorm van reuma is met 10 vingers blind typen en minimaal 150 aanslagen per minuut niet haalbaar![]()
maar goed, toch alweer aan het solliciteren, ik reageer op van alles!
bij de eerste huisarts meteen pech, te weinig ervaring.
gesolliciteerd (voor een baan van 6 weken) bij een dierenpension maar ja, te oud/te duur, er kwam een student dierverzorging, logisch
nu weer gereageerd op een baan bij een huisarts waar ervaring niet verplicht is, heb ik nog niks op gehoord, maar goed, heb pas afgelopen zondag gereageerd.
ook heb ik een sollicitatie lopen bij een landelijk onderzoeksbureau, daar kreeg ik meteen reactie op, mijn sollicitaie is in behandeling. dit gaat om thuiswerk...., afwachten
ik vind het lastig om te solliciteren op een baan as doktersass. aangezien ik pas over een week of 4 weet of ik mijn diploma wel of niet krijg
Winged schreef:Nog steeds geen marketing mensen hier? Kan namelijk als tipgever een leuk bedragje krijgen als ik iemand het bedrijf binnen weet te lozen.... is in Doetinchem!
ikke129 schreef:ojeeik ging toch eens kijken bij paardenwerk.nl (heb paardenhouderij gedaan) en zag vacaure bij een manege hier in de buurt! nu dus 3 opties:
contactcenter
kassamedewerker ah
medewerker manege
tja wat is wijsheid vooral in deze tijd?
Silvia schreef:Winged schreef:Nog steeds geen marketing mensen hier? Kan namelijk als tipgever een leuk bedragje krijgen als ik iemand het bedrijf binnen weet te lozen.... is in Doetinchem!
Helaas, ik ben niet van de marketing maar mocht er iets financieels voorbijkomen dan houd ik me aanbevolen. Ik gun je graag de aanbrengpremie!