Wel redelijk gestresste school volgens mij

Ik ga om half 1 weg

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xCathy schreef:Douce schreef:Mijn Duitsleraar werkt voor het cito en die zei dat dit jaar het examen ook makkelijker was dan vorig kar (van Duits). Vorig jaar was het gemiddelde namelijk een 5.3 en dat kunnen ze dit jaar niet maken.
hiephoooooi!Duits is zo ongeveer het enige vak waarvoor ik voldoende ga scoren denk ik, dus als ie nog makkelijker is ook, dan vind ik dat heeeel fijn!
Froexiie schreef:Zenuwen hieeeer!! Volgens mij heb ik trouwens geen nummer nog gekregen.. Naja zal wel kloppen.
Maar las paar pagina's terug, mag je bij bio geen GR gebruiken? Heb nl geen gewone geloof ik
mar_fay schreef:Ik besef me net dat ik eigenlijk helemaal niet weet of je wel met vulpen mag schrijven, ondanks dat de mijne niet uitwisbaar is. Iemand enig idee? Ik vind dat eigenlijk altijd het fijnste schrijven...
xMarloess schreef:Hahaha stomme Telegraaf.. sensatie zoekers. Maar ze krijgen geen gelijk daar!
Van duits klinkt ook wel fijn ja.. mogen ze bij engels ook wel doen, dat vind ik moeilijker dan duits!
En wij mogen nog wel een halfuur na aanvang van het examen binnen komen lopen, maar we moeten er wel kwartier van te voren zijn. Logica?
xMarloess schreef:Hahaha stomme Telegraaf.. sensatie zoekers. Maar ze krijgen geen gelijk daar!
Van duits klinkt ook wel fijn ja.. mogen ze bij engels ook wel doen, dat vind ik moeilijker dan duits!
En wij mogen nog wel een halfuur na aanvang van het examen binnen komen lopen, maar we moeten er wel kwartier van te voren zijn. Logica?
Puissance schreef:mar_fay schreef:Ik besef me net dat ik eigenlijk helemaal niet weet of je wel met vulpen mag schrijven, ondanks dat de mijne niet uitwisbaar is. Iemand enig idee? Ik vind dat eigenlijk altijd het fijnste schrijven...
Ik schrijf altijd met vulpen en ben niet gewaarschuwd oid. Mits je een blauwe of zwarte vulling hebt, moet het goed komen denk ik.
Pff, Telegraaf. "Examen slagveld voor iedereen, behalve mensen van Bokt" Klinkt een stuk beter.
xCathy schreef:Ik ben zo zenuwachtig
Ik voel me zo nerveus
Ik trommel op de tafel
en kriebel aan mijn neus!
Ik kan niet blijven zitten
en schuifel op mijn stoel
De zenuwen, de zenuwen
O, wat een rotgevoel!
Oma zit te breien
Papa leest een boek
En Bello ligt te slapen
in zijn eigen hoek