het grote vraagstuk; wat wil ik worden
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
het grote vraagstuk; wat wil ik worden

Ik ga schrijven over Harry Potter fan fiction en heb al wat research gedaan en heb nu ongeveer een idee van hoe ik het ga doen. Hopelijk vindt mijn prof het ook allemaal goed en dan kan ik meteen beginnen met lezen/onderzoek doen/enquêtes afnemen!
maar zonder sleutel het gebouw niet meer in kom
omdat het zomer is, dus dan moet je maar zien te regelen dat iemand de deur voor je komt open doen.
Ik wil zelf graag nog voor september afstuderen maar ik heb nog geen vast omlijnde afspraken met mijn begeleider. En het loopt nou allemaal een beetje in de soep... Ik heb 3 juli hoofdstuk 2 en de verbeterde versie van hoofdstuk 1 doorgemaild en niks gehoord. Nou heb ik van de week hoofdstuk 3 gestuurd, krijg ik een automatisch antwoord dat hij op vakantie is. Oké ik wist dat hij de 15de op vakantie zou gaan dus geen probleem, maar hij heeft tegen mij 2 weken gezet en in die automatische mail staat dus 3 weken. En ik had het ook wel prettig gevonden om voor zijn vakantie nog even contact te hebben...

Yasmine schreef:Wat werken jullie allemaal lang aan je scriptie! Onze deadline was voor de laatste examens in juni. Is het in NL normaal om in de zomervakantie nog aan je scriptie te werken of hebben jullie verlenging gekregen/dienen jullie later in?

... Heel veel succes SplashIsLief.
Yasmine schreef:Wat werken jullie allemaal lang aan je scriptie! Onze deadline was voor de laatste examens in juni. Is het in NL normaal om in de zomervakantie nog aan je scriptie te werken of hebben jullie verlenging gekregen/dienen jullie later in?
. Mijn begeleider is tot een dag voor het eindgesprek ook op vakantie, dus die nu een hardcopy geven, heeft toch geen zin. Dus ik print dan morgen in zwart wit wel even 1 versie uit voor de andere persoon die moet beoordelen, en als het secretariaat dan terug is dan vraag ik wel hoe dan verder.