Wat kom je doen? 'Jullie vooral niet proberen te overtuigen dat jullie mij moeten aannemen. Gezien jullie mijn brief en CV in bezit hebben moet dit genoeg zijn om mij aan te nemen.'
Ik denk dat ik zwaar sarcastisch word van zulke vragen. Hoewel, denk. Weet het wel zeker..
Jans, welke hier in de buurt? Doetinchem? Assen? Hilversum?
Ik heb trouwens een vrij rare week achter de rug... Hebben jullie dat ook dat als je veel dingen meemaakt alle vacature's ineens een stuk minder leuk lijken ?
Wat kom je doen?
Ja sorry, helaas moet ik je mededelen dat vanwege de economische crisis en jouw hoge leeftijd met daarmee samen jouw hoge salaris ik jouw werk ga doen voor veel minder, wist je dat nog niet?
Anoniem
Geplaatst: 30-03-12 17:15
Ja herkenbaar ik heb nu wel op de twee leukste die ik tegenkwam een gesprek geloof ik.. de tweede ben ik nu een hip mailtje terug aan het sturen
Ik kreeg een afwijzing voor Ikea, als vormgever. Ik ben te duur voor 32 uur
Astaloca
Geplaatst: 30-03-12 17:16
Haha, jullie denken dus hetzelfde als mij Uiteraaaard niet gezegd, maar het stond op het puntje van mijn tong Zeker zo op vrijdagmiddag Ik heb een sollicitatie weggedaan voor fulltime verkoopmedewerker (zie mijn laatste topic dat ik het niet meer zie zitten bij STW)
Inmiddels ook een paar afwijzingen binnen voor weekendhulpen.. als bijbaan
Ja, ik zag ook een aantal vacature's als verkoopmedewerker bij een winkel.
Eerlijke vraag aan jullie, denk je dat dat op mijn CV als een enorm rare stap gezien word? Ik kom dan uit het onderwijs( in principe HBO functie ) , ik wil graag weer ergens anders een HBO functie krijgen. Is het dan raar om tussendoor in een winkel te staan?
Nee toch? Zo zien ze dat je aan het werk wil blijven. Mijn "gat" in mijn CV wordt opgevuld door freelance werk (KVK inschrijving en alles).
Astaloca
Geplaatst: 30-03-12 17:22
ik denk in deze tijd niet meer ...
Winged
Geplaatst: 30-03-12 17:22
Mijn gat moet ik nu wel een oplossing voor bedenken, denk dat ik wel een kvknummer ga aanvragen etc, maar heb werkelijk GEEN IDEE hoe ik dat moet doen. *zucht* http://www.google.com, weet 't.
werk is werk toch? Het is de vraag of je wordt aangenomen... je opleiding is te hoog, vaak salaris te hoog. En anders hoor je wel dat HBO-ers altijd snel weer weg zijn, dat ze daarom niet echt gewenst zijn omdat er moeite wordt gestoken in het inwerken, en ze blijven altijd maar voor korte tijd omdat er weinig uitdaging in het werk zit...
Apostrof
Geplaatst: 30-03-12 17:42
Jans schreef:
Nee toch? Zo zien ze dat je aan het werk wil blijven. Mijn "gat" in mijn CV wordt opgevuld door freelance werk (KVK inschrijving en alles).