Ik ben trouwens niet de enige. Las net op facebook dat een meisje uit mijn klas ook drie had geslapen, om precies dezelfde tijden ook nog

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
arans schreef:hallo,
net 3 uur geslapen. Was zo moe. Daarna 1 uur geleerd, maar ik heb nog 3 vakken die ik moet lerennu een mini beetje SOGen en dan weer veder.
Ik heb ook een dip. ik kan mij er niet toe zetten te lren, en dan aan het einde van de avond ineens wel maar dan schiet ik weer in de stress dat ik veel te weinig tijd heb en de stof veel te moeilijk is....
1234 schreef:Eigenlijk moet je dan gewoon je boek voor je pakken en beginnen met samenvattenals je gaat samenvatten kom je vaak iets meer in de stof, en stop je minder snel dan als je alleen leest
Heb ik iig vaak.
Met lezen raak je al gauw verveeld en weet je niet meer wat je hebt gelezen als je er echt geen zin in hebt/niet toe kan zetten, met samenvatten ben je echt bezig met de stof.
1234 schreef:haha das toevallig!
Ik vind het ook altijd lastig om me ertoe te zetten om te leren. Vooral ver vantevoren leren lukt mij niet echt.
Ik heb net ff mn joggingbroek uit de kast getrokken, zit toch lekkerder dan een rijbroek xD
Hij zit een stuk ruimer dan normaal!strakkere benen gekregen
Bijkomend voordeel van 3 weken vrijwilligerswerk doen
Maar denk dat ik in Arnhem ook nog wel vaker ga wandelen als het ietsjes warmer wordt. Heb toch wel goede conditie, beter dan verwacht zelfs
En met dat meelopen met de paarden kun je niet halverwege zeggen van ' ik stop ermee' dus dan moet je gewoon doorlopenDat scheelt ook.
xSwanHeart schreef:1234 schreef:haha das toevallig!
Ik vind het ook altijd lastig om me ertoe te zetten om te leren. Vooral ver vantevoren leren lukt mij niet echt.
Ik heb net ff mn joggingbroek uit de kast getrokken, zit toch lekkerder dan een rijbroek xD
Maar denk dat ik in Arnhem ook nog wel vaker ga wandelen als het ietsjes warmer wordt. Heb toch wel goede conditie, beter dan verwacht zelfs
En met dat meelopen met de paarden kun je niet halverwege zeggen van ' ik stop ermee' dus dan moet je gewoon doorlopenDat scheelt ook.
God, ik ben echt jaloersIk probeer echt verwoed om die nieuwjaarskilo's eraf te krijgen, maarja, dan komt er weer iemand die je volpropt (vol gaat proppen) met cakejes. (Kuch, Tamara, kuch
)
Ik moest laatst een broek in maat L kopen. Echt een dieptepunt in mijn leven, aangezien ik twee weken daarvoor nog een S paste. (Zal ook wel aan het model hebben gelegen, maar toch. Niet fijn.)
Ik vrees echt voor mijn tentamen van morgen. Heb het hele boek, à 736 pagina's samengevat op 4 kantjes. Dat kan niet kloppen. Snap er ook nog steeds geen bal van.
xSwanHeart schreef:1234 schreef:haha das toevallig!
God, ik ben echt jaloersIk probeer echt verwoed om die nieuwjaarskilo's eraf te krijgen, maarja, dan komt er weer iemand die je volpropt (vol gaat proppen) met cakejes. (Kuch, Tamara, kuch
)
Ik moest laatst een broek in maat L kopen. Echt een dieptepunt in mijn leven, aangezien ik twee weken daarvoor nog een S paste. (Zal ook wel aan het model hebben gelegen, maar toch. Niet fijn.)
Ik vrees echt voor mijn tentamen van morgen. Heb het hele boek, à 736 pagina's samengevat op 4 kantjes. Dat kan niet kloppen. Snap er ook nog steeds geen bal van.
_AB_ schreef:Als ze je allemaal vragen voor een bestuursjaar zal dat niet zonder reden zijn lijkt meDus als je t leuk lijkt, er gewoon voor gaan!