Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kay27 schreef:@Knoffer, ik ben in Arnhem geweest. Ik heb gevolgd: netwerken doe je zo, een leuke (!) start met de belastingdienst en mens, merk en marketing. Ik vond het wel de moeite waard, ook een aantal standjes wel.
Mallootje schreef:Was het interessant? Unizo heeft voor Belgie ook zo'n startersdagen, misschien moeten wij daar ook een keertje heen!
cissy schreef:goedemiddag iedereen, ik ben ook naar de startersdag geweest zaterdag in Utrecht, was even een gedoe om er te komen want de A27 zat helemaal shocking klem in de file....
maar het was wel erg leerzaam en mijn oude site is ook beoordeeld en heb leuke nuttige tips en trucs gehad om de nieuwe site beter te maken. Verder de nodige seminars meegedaan en de ondernemerstest van de KVK kwam een combi uit die ze niet veel zien... ehm, ik ben ook wat apart
connepon85 schreef:Hey, ik kom dit topic voor het eerst tegen. Leuk topic! Ik ga deze actief volgen
Ik werkte al als consultant op ZZP-basis en nu heb ik ook een online tijdschrift over de paardensport gestart. Is deze week online gegaan. http://www.paardenlifestyle.com Wat vinden jullie er van?
joyce2 schreef:Kun je niet gewoon A4-tjes met een leuke tekst ophangen op scholen en bibliotheken? Denk dat daar wel je doelgroep zit! En gewoon zelf een paar blaadjes afdrukken kost ook niet zoveel geld. Je kunt eventueel aan de onderkant van die strookjes maken die ze af kunnen scheuren, met je website erop.