Chris schreef:Trouwens guys, je mag op je toets niet 12jarig Bestand schrijven of 80jarige Oorlog, je moet het uitschrijven. Anders is je antwoord fout
Okeeeeet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chris schreef:Trouwens guys, je mag op je toets niet 12jarig Bestand schrijven of 80jarige Oorlog, je moet het uitschrijven. Anders is je antwoord fout
FantasyB schreef:uhm. Kennedy wilde toch de Vietnamezen vooral laten vechten.. Zegmaar. Dat ze het zelf zouden oplossen? Of zit ik nu fout?
Ik ga het zooo verkloten morgen
NieneWiep schreef:Chris schreef:Trouwens guys, je mag op je toets niet 12jarig Bestand schrijven of 80jarige Oorlog, je moet het uitschrijven. Anders is je antwoord fout
Serieus? Lame..
Ja, en Johnson met zn limited war en de Great Society. Hebben jullie die spotprent gezien van Johnson tussen twee vrouwen in? Links een hele dikke, verwende vrouw. En rechts een uitgemergeld vrouwtje. Die stellen dan de Great Society en de Vietnamoorlog voor.
Sander_ schreef:Flowerpull schreef:Weet iemand een natuurkunde examen dat wel aan te raden is om te maken?
Ik vond 2009-I wel goed te maken, had een 7.8
De N was ook 0,4 dus het schijnt een makkelijker examen geweest te zijn.
Er zit wel signaalverwerking een beetje in, dus dat kun je overslaan.