Robin, wel een beetje vreemd dan dat jullie tegen zo'n laag team zeg maar moesten spelen. Is voor beide partijen denk ik niet leuk, aangezien jullie er geen bal voor hoeven te doen om te winnen en zij worden keihard in de pan gehakt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nueve schreef:Het heeft vrij weinig zin om die examens te oefenen, aangezien ze de tekstvragen toch over andere stukken tekst zullen vragen. Je kunt beter kijken naar de opbouw van zo'n examen; die zullen elk jaar ongeveer hetzelfde zijn.
Het heeft wél zin om proefvertalingen te oefenen van de schrijver waarvan je een vertaling zult moeten maken op het CE.
Antheya schreef:Nueve schreef:Het heeft vrij weinig zin om die examens te oefenen, aangezien ze de tekstvragen toch over andere stukken tekst zullen vragen. Je kunt beter kijken naar de opbouw van zo'n examen; die zullen elk jaar ongeveer hetzelfde zijn.
Het heeft wél zin om proefvertalingen te oefenen van de schrijver waarvan je een vertaling zult moeten maken op het CE.
Daar heb je wel gelijk in. In die zin kan ik ook wel vooruit met examens van andere onderwerpen, maar om te weten hoe het zit met mijn kennis tot nu toe, zou ik het fijn vinden om een paar vragen van een examen van de Pro Caelio in te zien.
R_obin schreef:He bah wat sneu!!Hoe gaat het nu? Heeft ze erg veel pijn?
Isjtar schreef:Ja idd, lekker voor je doelsaldo ja!En je ego natuurlijk
En hier alvast 1 hele gave foto van vandaag![]()
http://i292.photobucket.com/albums/mm21 ... G_9702.jpg
xFioon schreef:Isjtar schreef:Ja idd, lekker voor je doelsaldo ja!En je ego natuurlijk
En hier alvast 1 hele gave foto van vandaag![]()
http://i292.photobucket.com/albums/mm21 ... G_9702.jpg
Leuke foto! Dat had ik dus ook al gepland staan voor april en mei en juli en evt. juni, maar helaas elke keer moeten afzeggen door zijn slechte conditie, en nu komt het er voorlopig helemaal niet meer van.
Als het goedkomt (en daar gaan we gewoon vanuit!) kost het minimaal een jaar...
Citaat:Heb geduld! Bedenk dat het met goede verzorging maanden gaat duren voor je paard weer de oude is. Er is geen medicijn of wondermiddel dat dit kan versnellen. (Heb is misschien vervelend om te horen, maar we zien bij de slachthoeven die we ten behoeve van de cursus Natuurlijk Bekappen van de slager krijgen bijzonder vaak hoeven die bijna genezen waren van hoefbevangenheid, maar waarbij de eigenaar kennelijk het geduld was verloren. Wanneer je je nu al realiseert dat dit lang gaat duren heb je waarschijnlijk meer geduld.)