Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Chantaliiejj schreef:Doen hier mensen van Deurne die opleiding van 1 jaar ?? die een jarige opleiding krijg je als je basis niveau doet!
Ik wil graag weten of het jullie bevalt
Chaos schreef:lovesemmie schreef:nou ik zie het allemaal wel 23 augustus word ik gebeld omdat er nu niemand op school is en dan zal ik het wel vragen. want mijn veearts zit hier om de hoek en ook een arabieren fokkerij achtig iets, dus kan daar dan misschien ook want die zijn ook aangesloten bij dat arequor. weet niemand van jullie of je daar dan stage mag lopen voor de opleiding horse&health of echt bij die lijst van deurne?![]()
ik ben benieuwd heb er wel super veel zin in!
en ver weg van huis hou ik gewoon niet zo van zeker niet het eerste jaar, omdat ik hier alles heb mijn vriend me paardje enzogaan er nog meer volgend jaar deze opleiding doen?
In principe mag je zelf weten waar je stageloopt. Geen van mijn bedrijven stonden op hun lijst. School moet ze wel even goedkeuren natuurlijk.
_Veronique_ schreef:Chantaliiejj schreef:Doen hier mensen van Deurne die opleiding van 1 jaar ?? die een jarige opleiding krijg je als je basis niveau doet!
Ik wil graag weten of het jullie bevalt
Wat bedoel je precies?
Ik ben destijds aan de 4 jarige sportopleiding begonnen, na 1 jaar gestopt maar wel een diploma ontvangen.
Chantaliiejj schreef:ik las op de site als je een basis niveau doet dat je een opleiding van 1 jaar krijgt.
en ik wil graag weten hoe de school is